نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 آمریکا:

وجود یک توافق با ایران، بهتر از نبود آن است

نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 آمریکا با انتقاد از تصمیم واشنگتن در خروج از توافق هسته‌ ای ایران و اعزام نیروی نظامی به منطقه، وجود یک توافق با ایران را بهتر از نبود آن توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۷۹۵
وجود یک توافق با ایران، بهتر از نبود آن است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «تولسی گابارد» عضو مجلس نمایندگان آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری 2020 با انتقاد از سیاست‌های کاخ سفید در قبال ایران، هشدار داد تقابل نظامی با ایران از جنگ‌های عراق و افغانستان برای آمریکا فاجعه‌بارتر خواهد بود.

گابارد در مصاحبه با شبکه «سی. بی. اس» با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در حال نزدیک کردن این کشور به تقابل با ایران است، گفت: خروج یک‌جانبه از توافق هسته‌ای ایران اشتباهی بود که ترامپ انجام داد.

وی با بیان اینکه وجود یک توافق بهتر از نبود آن است، توضیح داد: «خطری که اکنون وجود دارد این است که دولت ترامپ با پاره کردن این توافق، در حال نزدیک کردن ما به جنگ با ایران است».

این سیاستمدار آمریکایی با انتقاد از تصمیم ترامپ برای اعزام تعداد بیشتری از نظامیان ارتش به منطقه غرب آسیا، گفت: «استقرار نظامیان آمریکایی در منطقه، چاشنی دینامیت را برای جنگی مخرب‌تر از چیزی که در عراق دیدیم، روشن کرد».

گابارد همچنین افزود: در صورت انتخاب شدنش به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا، این کشور را مجددا به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ملحق می‌کند زیرا معتقد است «آمریکا باید نیروی در جهت خیرخواهی» در جهان باشد.

وی پیشتر با بیان اینکه هدف دولت ترامپ از فشارها بر ایران و ونزوئلا، تغییر حکومت است‌، گفته بود: «این دولت و جنگ‌طلبان نومحافظه‌کاری که اطراف رئیس‌جمهور ترامپ را گرفته‌اند، مقاصدشان را برای پیشبرد هدفشان جهت براندازی حکومت‌های ونزوئلا و ایران پنهان نکرده‌اند».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها