کد خبر: ۱۲۱۵۷۶۵

# سوءاستفاده _ کودک
شیوا از تهران:
چرا قوانینی سخت نسبت به سودجویانی که از کودکان سوء‌استفاده و به اجبار آنها را مجبور به تکدیگری می‌کنند، اعمال نمی‌شود؟

# طرح _ ترافیک
شکوهی از تهران:
ورودی‌های خیابان مطهری به سمت جنوب که وارد طرح ترافیک می‌شود بدون تابلوهای مربوط است و خودروها بدون اطلاع از این موضوع وارد طرح ترافیک می‌شوند.

# مدرسه _ شمال
سنواتی از رشت:
چرا مسؤولان اقدامی برای بازسازی مدارس شمال کشور بعد از سیل نمی‌کنند؟ بیشتر شهرهای شمالی که در همه فصول سال هوا بارانی است به رسیدگی بیشتر و سریع‌تری نیاز دارد.

# دلال _ خرما
حسامی از اهواز:
با نزدیک شدن فصل برداشت خرما، از مسؤولان محترم درخواست می‌شود با رصد بازار و کوتاه کردن دست دلالان سعی کنند قیمت این کالا کاهش یابد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 25خرداد 1398 با عنوان «معتاد - سد معبر» مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه 7 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: شهرداری ناحیه 2 منطقه 7 برای رفع این مشکل ابتدا اقدام به استقرار دو نفر نیروی سدمعبر به صورت ثابت در طول روز کرد و با توجه به درخواست ناحیه مبنی بر همکاری عوامل کلانتری 106 و حضور روزانه ماموران کلانتری، یک دستگاه کانکس برای استقرار همکاران رفع سد معبر و عوامل کلانتری قرار داده شده که همکاری در چارچوب قوانین میان عوامل سد معبر و عوامل کلانتری به‌صورت روزانه ادامه داشته باشد.
در پی درج پیامی در 27 خرداد 1398 با عنوان «لویزان- دست‌انداز» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: خیابان شهید رحیمی‌پور در مقاطعی که نیاز به مرمت داشته لکه‌گیری و در برخی مقاطع روکش آسفالت شده است. همچنین به منظور آسایش و رفاه شهروندان و تردد ایمن وسایل نقلیه عبوری، پل شهدای اصفهان که در انتهای خیابان شهید رحیمی‌پور واقع شده است، تراش و روکش مکانیزه آسفالت شد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها