بازپرس جنایی پایتخت با اشاره به 9 دلیل قضایی - علمی مرد خیاط را متهم به قتل همسرش کرد.
کد خبر: ۱۲۱۵۴۲۱

به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، بعدازظهر 29 آذر سال گذشته جسد زنی 40 ساله که دست و پایش با پارچه بسته شده و پتوپیچ بود در جوی آب روبه‌روی شهرک کاپولا در حوالی خیابان دستواره کشف شد‌. شواهد نشان می‌داد 48 ساعت از مرگش می‌گذرد و بر اثر اصابت ضربه جسم سخت و سنگین به سرش به قتل رسیده است. با دستور قضایی تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد تا این‌که با گذشت مدتی از کشف جسد، زنی با حضور در پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که خواهرش ناپدید شده است. وی به افسر تحقیق گفت: خواهرم با شوهرش اختلاف داشت و به خاطر دختر دانشجویش طلاق نگرفت. وقتی به خانه‌شان رفتم، دامادمان حیاط خانه را شسته بود که سابقه نداشت او کارهای خانه را انجام دهد و درباره گمشدن خواهرم اظهار بی اطلاعی می‌کرد.
ماموران زمانی که تصویر جسد مجهول‌الهویه را به او نشان دادند، جسد خواهرش را شناخت. همین سرنخ کافی بود که ماموران از شوهر مقتول تحقیق کنند که وی به افسر تحقیق گفت: نمی‌دانم همسرم چرا به قتل رسیده است‌. ما با هم اختلاف نداشتیم و حتی می‌خواستیم دوباره بچه‌دار شویم. شب همسرم برای خرید داروهایش بیرون رفت و ناپدید شد و نمی‌دانم چرا به قتل رسیده است.
تحقیق از دختر دانشجوی مقتول نشان داد که والدینش با هم اختلاف و درگیری داشتند. همزمان با جمع‌بندی این اطلاعات، ماموران خانه مقتول را مورد بازرسی قراردادند و متوجه شدند چند بار حیاط خانه شسته شده، در پشت بام خانه که کارگاه خیاطی کوچکی بود، قیچی و پارچه‌های تکه شده پیدا کردند. نوع برش پارچه‌ها با پارچه‌ای که دست و پای مقتول بسته شده بود، یکی بود. حتی لکه خون به جا مانده در خانه با گروه خون مقتول شبیه بود. همین باعث شد بازپرس جنایی 9 دلیل مرد خیاط را به عنوان قاتل همسرش معرفی کند. کشف پارچه‌هایی که دست و پای مقتول با آن بسته شده بود در کارگاه خیاطی متهم، اظهارات خواهر مقتول، شستن حیاط خانه، وجود آثار خراش روی دست متهم و لکه‌های خون روی دیوار از جمله دلایل بازپرس برای متهم کردن مرد خیاط به قتل همسرش بود.
با وجود 9 دلیل قضایی برای متهم کردن مرد خیاط، او همچنان منکر قتل همسرش است.
بنابراین شوهر مقتول به خاطر نقش داشتن در قتل زن میانسال در حالی بازداشت شد که دیروز در جریان تحقیقات پلیسی - قضایی منکر قتل شد و مدعی بود که احتمالا همسرش از سوی فرد یا افراد دیگری به انگیزه انتقام‌گیری به قتل رسیده است و در این ماجرا نقشی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها