راننده تاکسی، قربانی درگیری خیابانی شد

سمند بدشگون!

مرد نجار در اولین روز خرید ماشین به خاطر بوق زدن راننده‌ای دیگری با او درگیر شد و مرگش را رقم زد.
کد خبر: ۱۲۱۳۹۲۲



به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت یک بعداز‌ظهر بیست و نهم خرداد امسال مرگ مرد 60 ساله که راننده خودروی پژو 405 بود در جریان درگیری خیابانی به پلیس گزارش شد. مأموران کلانتری نواب پس از حضور در محل درگیری زن و مرد جوانی که سرنشینان خودروی سمند سفید رنگی بودندو در این دعوا شرکت داشتند بازداشت شدند. ماموران به تحقیق از شاهدان ماجرا نیز پرداختند که معلوم شد دو راننده ابتدا با هم مشاجره لفظی داشتند که بعد از شدت‌گرفتن درگیری مرد 60 ساله بد حال شده است. این در‌حالی بود که بیمارستان اعلام کرده که آثار جراحات و خراش روی بدن مقتول وجود دارد. دیروز - دوشنبه- زن و شوهر بازداشت شده به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.
مرد جوان به بازپرس جنایی گفت: کارم نجاری است، خودروی سمند را تازه خریده بودم. آن روز قرار بود برای ثبت سند آن به دفترخانه برویم و از طرفی برای خانواده‌ام هم شیرینی بگیرم. در تقاطع توحید، خودروی پژوی تاکسی در حرکت بود و مدام بوق می‌زد تا راه را برایش باز کنم. هر چه گفتم راه بسته است و این‌قدر بوق نزن توجهی نکرد. برسر همین بوق‌زدن‌ها دعوایمان شد و کار به فحاشی کشیده شد. هردو از خودرویمان پیاده و درگیر شدیم. بعد از دخالت رهگذران دعوا پایان گرفت. من و همسرم سوار خودرو شدیم اما راننده پژو دست‌بردار نبود و می‌خواست سد‌راهم شود که ناگهان بد حال شد و روی زمین افتاد. او را به بیمارستان رساندیم اما بی‌فایده بود.
این در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد راننده 60 ساله براثر سکته قلبی فوت شده و دعوا نیز باعث تشدید حال او شده است. بنابراین برای این زوج جوان به اتهام تسبیب در قتل غیرعمدی قرار قانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها