کد خبر: ۱۲۱۳۶۷۶

# ترافیک ـــ تاکسی
نیتی از تهران:
تاکسی‌های میدان ونک برای پیاده کردن مسافران در وسط خیابان توقف می‌کنند که باعث ترافیک در این محدوده می‌شود، البته در ساعات اوج ترافیک و تعطیلی اداره‌ها این تخلف بیشتر است.

# تبلیغات- مزاحم
قلی‌زاده از تهران:
چرا وزارت ارتباطات و مخابرات اقدامی برای متوقف کردن پیام‌های ضبط‌شده تبلیغاتی یا بازاریاب‌های تلفنی که با منازل شهروندان تماس می‌گیرند، صورت نمی‌دهد؟

# چالش - عوارض
مهرپور از پرند:
پرداخت عوارض آزادراه برای شهروندان ساکن شهر پرند به یکی از چالش‌های آنها تبدیل شده و تا کنون فکری برای حل آن در نظر گرفته نشده است.

# بیماری ـــ گرانی
یزدانی از تهران:
گرانی لوازم ارتوپدی که بیماران مبتلا آرتروز، دردهای مفاصلی و.. از آن استفاده می‌کنند، باعث فشار زیادی برای این بیماران شده است.

# گوشت ـــ گران
نوبخت از تهران:
با گذشت چند ماه از وعده دولت نسبت به کاهش قیمت دام و گوشت قرمز و ثبات بازار، هیچ نشانی از این وعده‌ها دیده نمی‌شود.

# آلودگی ـــصوتی
خسروی از تهران:
کارگاه‌های ساختمانی که نیمه شب کار می کنند آنقدر آلودگی صوتی ایجاد ‌می کنند که همسایه‌ها نمی‌توانند استراحت کنند. در خیابان جمالزاده اخیرا این ماجرا واقعا عذاب آور شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 خرداد 1398 با عنوان «خیابان-کم‌عرض» روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: موضوع مورد اشاره مربوط به عدم رعایت قوانین توسط برخی رانندگان و راکبین موتورسوار است که منجر به بروز ترافیک مقطعی می‌شود. این در حالی است که براساس آمار موجود هیچ‌گاه خیابان شهید مطهری به عنوان یکی از مقاطع حادثه‌خیز سطح منطقه 6 مطرح نبوده و صرفا ترافیک پرحجم در ساعات اوج عصر به‌عنوان یکی از معضلات ترافیکی این معبر نمود دارد.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها