کد خبر: ۱۲۱۳۳۶۵

#پل - عابر- پیاده
ذوالقدر از کرج:
نبود پل عابر پیاده در چهارراه امام استان البرز، باعث به زحمت افتادن عابران و سالخوردگان برای عبور از عرض خیابان شده و احتمال بروز تصادف را افزایش داده است.

#نوار - تست - خون
سنواتی از تهران:
کمیاب شدن و گرانی نوار تست خون برای بیماران دیابتی مشکلاتی به‌وجود آورده است.

#تردد_پولی
احمدی از تهران:
به تازگی در سایت تهران من ثبت نام کرده‌ام اما همان ابتدای کار در سایت برای من مبلغ 48هزار و 800تومان به عنوان بدهی ثبت شده است. چرا مدیران شهری توضیح نمی‌دهند این بدهی مربوط به چیست و ابتدای ثبت نام شهروندان باید پول پرداخت کنند؟

#پارک_اعتیاد
اصغری از نبرد:
پارک زیتون در خیابان نبرد جنوبی تهران پاتوق معتادان شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در یکم خرداد 1398 با عنوان «انباشت زباله» روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: نظافت و پاکسازی معابر منطقه چهار طی چندین نوبت و در طول شبانه‌روز انجام می‌شود. لذا با توجه به درخواست شهروندان پیاده‌رو و فضای سبز خیابان ساقدوش در محله پاسداران پاکسازی و نظافت شد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 31 اردیبهشت 1398 با عنوان «حضور متکدیان در بلوار میرداماد» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: خدمات اجتماعی شهرداری تهران به صورت متمرکز اقدام به جذب (آسیب‌دیدگان اجتماعی) از جمله متکدیان در سطح منطقه می‌نماید و مرکز خدمات اجتماعی منطقه نقش هماهنگ کننده در این موارد را دارد. لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه با شماره 137 و یا مدیریت پیام سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تماس حاصل کرده تا نسبت به جذب افراد آسیب‌دیده اقدام لازم صورت پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها