کد خبر: ۱۲۱۲۸۹۶

# تاکسی_بیمه
لطفی از تهران
در سال 97 قرار شد دولت همه رانندگان تاکسی را بیمه کند و برای این منظور ردیف بودجه در نظر گرفت ولی اکنون که سه ماه از سال گذشته از بیمه خبری نیست.

# کمبود_درمانگاه
شوکتی از تهران
در منطقه 19 که یکی از پرجمعیت‌ترین محلات تهران است، کمبود مراکز درمانی شبانه‌روزی و بیمارستان، ساکنان این محله را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

#مشکلات_کمالشهر
سخایی از کرج
نبود نور کافی و پیاده‌رو مناسب برای عبور عابران در کمالشهر استان البرز، تردد را برای شهروندان سخت کرده است. شهرداری منطقه اقدام اساسی صورت دهد.

#فروش_مواد مخدر
عرفانی از شیروان
خرده‌فروشان مواد مخدر در حوالی امامزاده غیبی شهرستان شیروان اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر می‌کنند که متاسفانه جلوه ناخوشایندی به این مکان مقدس داده است.

#مخاطب_شبکه 3
فراهی از تبریز
بعد از حذف برنامه نود و حالاخورشید هیچ برنامه مناسبی جایگزین این برنامه‌های پرطرفدار نشده است و با این روند شبکه سه سیما در حال از دست دادن مخاطبان خود است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 28 اردیبهشت 1398 با عنوان «عوارضی- صف» مشاور ریاست و روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: طرح الکترونیکی کردن پرداخت عوارض در آزادراه‌های کشور به صورت مرحله‌ای در دست اقدام بوده و در مرحله نخست اجرای این طرح، چهار آزادراه تهران-قم، تهران-ساوه، کرج
-قزوین و قزوین-زنجان به سامانه مذکور مجهز شده‌اند. مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته و پس از بررسی‌های تکمیلی فنی و اجرایی طرح در آزادراه‌های فوق‌الذکر و رفع مسائل و مشکلات احتمالی، طرح یاد شده در نیمه نخست امسال در همه آزادراه‌های کشور اجرایی شده و
مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها