کدام راه را برای خرید بلیط هواپیما ترجیح می‌دهید؟ مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی یا خرید اینترنتی بلیط هواپیما؟ ساده ترین راه؛ خرید حضوری بلیط از آژانس های معتبر است ولی در زمان هایی که با کبود زمان و یا مشکلات دیگر مواجه باشید، خرید آنلاین بلیط هواپیما هوشمندانه تر است. اما آیا تمام سایت‌های خرید اینترنتی معتبر هستند؟
کد خبر: ۱۲۱۱۰۴۱
خرید بلیط هواپیما؛ حضوری یا آنلاین؟

به گزارش جام جم آنلاین، بنا بر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، امروزه به لطف تکنولوژی و با وارد شدن اپلیکیشن‌های مختلف در زندگی روزمره انجام کارها سریع‌تر و راحت‌تر شده است. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های روز هستند که به افراد این امکان را می‌دهند بدون خروج از خانه یا محل کار و تنها با دسترسی به اینترنت وسایل مورد نیازشان را خریداری کنند. در همین راستا سایت‌های بسیاری سیستم خرید اینترنتی بلیط هواپیما را راه‌اندازی کرده‌اند؛ اما از آنجایی که خرید بلیط هواپیما با صرف هزینه بالا و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت برای سفر همراه است انتخاب سایت معتبر با پشتیبانی قوی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با بیش از 30 سال سابقه جز 10 آژانس برتر ایران در زمینه فروش بلیط هواپیما می‌باشد که از سال 1394 سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما را را‌ه‌اندازی کرده است. این سامانه با پشتیبانی قوی، همانند بخش حضوری فروش بلیط هواپیما بسیار موفق عمل کرده و خدمات ارزشمندی را به مسافران ارائه می‌دهد.

خدمات اینترنتی خرید بلیط هواپیما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک

بلیط هواپیما جز خریدهای ارزان و سبک نیست، بلکه شما مبلغ نسبتا بالایی را می‌خواهید برای خرید بلیط بپردازید و مهم‌تر اینکه بلیط هواپیما را برای شرکت در جلسات کاری یا گذراندن تعطیلات خریداری می‌کنید، از این رو سایتی که انتخاب می‌کنید بایستی معتبر بوده و مجوزهای لازم را برای فروش بلیط هواپیما از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده باشد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با داشتن، نماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی، مجوز ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی و مجوز فروش بلیط تمامی ایرلاین‌ها از سازمان هواپیمایی از سایت‌های معتبر در زمینه خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شمار می‌رود.

مشاهده همزمان تمام خطوط پروازی مقصد

جهت خرید اینترنتی بلیط هواپیما پس از مراجعه به سایت www.setarehvanak.com مسیر و تاریخ رفت‌وبرگشت را در کادرهای مربوطه وارد کرده و سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید. در مرحله بعد تمام پروازها با جزییات کامل شامل تاریخ و ساعت رفت‌وبرگشت، ساعت رسیدن به مقصد، طول پرواز، نوع هواپیما، تعداد توقف‌ها و مبلغ هر نفر برای شما نمایش داده خواهد شد. در سایت خرید بلیط هواپیما ستاره ونک شما می‌توانید شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز دلخواهتان را به راحتی انتخاب کرده و خریداری کنید. هنگام مشاهده پروازها به پیشنهادات ویژه ستاره ونک که در ابتدای لیست قرارگرفته است دقت کنید.

می‌توانید مشخصات پاسپورتتان را وارد کنید

پس از انتخاب پرواز بایستی اطلاعات شخصی تمام مسافران شامل نام و نام خانوادگی دقیقاً طبق پاسپورت، تاریخ تولد، شماره پاسپورت و تاریخ صدور و انقضای پاسپورت را در کادرهای مربوطه وارد کنید. دقت کنید مرحله واردکردن اطلاعات مسافران بسیار مهم است و به دقت بالا نیاز دارد. چرا که در صورت جابجا نوشتن اسم مسافران و یا شماره پاسپورت، برای اصلاح آن طبق قوانین ایرلاین شامل پرداخت جریمه خواهید شد. (البته این قانون شامل تمام ایرلاین‌ها نمی‌شود و بهتر است قبل از انتخاب پرواز، قوانین مربوط به اصلاح اسم در ایرلاین‌ها را مطالعه کنید) بنابراین قبل از تائید نهایی بهتر است مجدداً اطلاعات را با دقت بالا بررسی کرده و سپس اسامی را ثبت کنید.

مبلغ بلیط را آنلاین پرداخت کنید

با خرید بلیط هواپیما از سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانید مبلغ بلیط را با استفاده از کارت‌های عضو شتاب و به‌ صورت آنلاین پرداخت کنید. درگاه اینترنتی ستاره ونک محیطی امن را برای پرداخت مبلغ بلیط فراهم کرده است.

شما از دو طریق می‌توانید وجه خود را پرداخت کنید:

۱-از طریق کیف پول اعتباری (کیف پول اعتباری خود را می‌توانید از طریق پنل کاربری شارژ کنید)

۲-از طریق انتخاب گزینه پرداخت درگاه بانک سامان (پرداخت با تمامی کارت‌های عضو شتاب امکان‌پذیر است) با انتخاب این روش صفحه‌ی پرداخت بانک باز می‌شود و شما می‌توانید با واردکردن اطلاعات کارت خود مبلغ بلیط را پرداخت کنید.

بلیط خود را از طریق موبایل یا تبلتتان دریافت کنید

پس از تکمیل فرایند پرداخت وجه، بلیط شما توسط آژانس هواپیمایی ستاره ونک صادر شده و در دستگاه موبایل و تبلت قابل مشاهده است. بلیط هواپیما به صورت اینترنتی (e-ticket) صادر شده و نیازی به پرینت ندارد شما می‌توانید در گیت فرودگاه با نشان دادن عکس بلیط، کارت پرواز را دریافت کنید.

بعد از دریافت بلیط، تاریخ و ساعت پرواز، شماره پرواز و اطلاعات دیگر شامل نام و نام خانوادگی و شماره پاسپورت را مجدداً چک کرده و در صورت وجود هر مشکل با پشتیبانی سایت آژانس ستاره ونک تماس بگیرید.

هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما به نکات زیر دقت کنید

  • اطلاعات مربوط به مقصد، تاریخ رفت‌وبرگشت و ساعت پرواز را به درستی وارد کنید.
  • قبل از انتخاب نهایی پرواز و پرداخت وجه، قوانین بلیط را مطالعه کنید.
  • اسامی و شماره پاسپورت را به‌طور دقیق و طبق پاسپورت وارد کنید.
  • در پروازهای دارای توقف به مدت زمان توقف و ساعت پرواز بعدی دقت کنید.

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت ستاره ونک از امکانات زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • امکان رزرو بلیط ایرعربیا، قطرایرویز، لوفت‌هانزا، ترکیش و سایر شرکت‌های هواپیمایی معتبر
  • امکان پرداخت وجه از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب
  • صرفه‌جویی در وقت
  • مشاهده تمام پروازها و ساعت‌های پروازی مقصد به صورت هم‌زمان
  • امکان خرید بلیط هواپیما در هر زمان و هر مکان تنها با دسترسی به اینترنت
  • امکان تغییر تاریخ و کنسل کردن بلیط هواپیما در کمترین زمان
  • پشتیبانی قوی و 24 ساعته در تمام روزهای هفته
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها