کد خبر: ۱۲۰۹۵۵۵

# بیمه -‌ جانبازان
آشاری از کرج:
حدود هفت ماه است که بیمه تکمیلی جانبازان هزینه‌های خرج‌شده افراد تحت تکفل را دیر پرداخت می‌کند و روز به روز مراکز درمانی طرف قرارداد با این بیمه به علت بدقولی بیمه تکمیلی رو به کاهش است.

# ازدحام - دستفروش
احمدی از تهران:
ازدحام وانت بارهای میوه فروش و دستفروش در میدان جهاد در اتوبان تهران- قم جنب پارک افرا، چهره این منطقه را مخدوش و رفت‌وآمد را برای شهروندان سخت کرده است.

# شهرک ولیعصر - کیوسک
سبزعلی از تهران:
نبود کیوسک مطبوعاتی در شهرک ولیعصر باعث دوری ساکنان این محله از روزنامه شده و برای تهیه روزنامه و مجله باید مسافت زیادی را طی کرد.

# دردسر - کاغذ
کسرایی از تهران:
گرانی و کمیاب شدن کاغذ باعث تعطیلی چاپخانه‌ها شده و مشکلات کاغذ درحال ورود به بسته‌بندی دارو و مواد غذایی است که این موضوع اصلا خوشایند نیست.

# گرانی - نوبرانه
خوشرو از تهران:
میوه‌های نوبرانه و البته بی‌کیفیت بسیار گران به‌فروش می‌رسد و متاسفانه این موضوع به همراه نبود نظارت مسؤولان باعث گرانی میوه و سبزیجات شده است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 9 اردیبهشت 1398 باعنوان «مترو ـ‌ زمان‌بندی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند فاصله حرکت قطارهای خط چهار مترو فعلا چهار دقیقه بوده و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده تا به صورت کامل ساعات شلوغی صبح و عصر پوشش داده شود. مشکل اصلی ازدحام اشاره شده توسط مسافر محترم، ناشی از سرفاصله قطارهای خط تازه افتتاح شده شش (25دقیقه) است که پس از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و انجام تست‌های مربوطه در این خط و کاهش سرفاصله در آینده، توزیع مسافر به شکل همیشگی در همه ساعات انجام شده و جریان تردد به‌صورت روان خواهد بود.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها