تمهیدات پلیس تهران برای راهپیمایی روز قدس

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی پلیس تهران برای ایجاد امنیت و تسهیل و ایمنی ترافیک در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۸۸۹۸
تمهیدات پلیس تهران برای راهپیمایی روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری با اصحاب رسانه به تمهیدات این پلیس برای برپایی هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس پرداخت و اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با آماده‌باش صددرصدی در صدد است تا امنیت و ایمنی و تسهیل ترافیک را برای نمازگزاران راهپیمایان روز جهانی قدس فراهم سازد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به آنکه محل برگزاری نماز جمعه در دانشگاه تهران است بر اساس روال سال قبل برای راهپیمایی محدودیت و ممنوعیت‌های خاصی را به مرحله اجرا خواهیم گذاشت.

وی گفت: در خیابان جمهوری ولیعصر کارگر و بلوار کشاورز محدودیت ترافیکی ایجاد خواهد شد.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت افزود: از خیابان انقلاب حد فاصل میدان فردوسی و میدان انقلاب هیچ خودرویی حق پارک در این محدوده را ندارند و پلیس از ساعت 24 پنج شنبه اقدام به پاکسازی محل خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح اقدامات محدودیتی ترافیکی انجام خواهد شد، گفت: در صورت لزوم محدودیت‌ها از میدان فردوسی به سمت غرب هم اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت در زمان راهپیمایی در مسیرهای مراسم روز جهانی قدس ممنوع است، و درصورت مشاهده این موضوع از تردد موتورسیکلت‌ها خودداری خواهیم کرد.

سردار مهماندار گفت: اتوبوسهای بی ار تی از میدان فردوسی از سمت شرق و میدان انقلاب از سمت غرب تا پایان مراسم راهپیمایی تردد نخواهند داشت.

وی افزود: محل سرویس دهی خطوط بی ارتی برای راهپیمایان روز جهانی قدس از سمت شرق میدان فلسطین و از سمت غرب نیز میدان انقلاب خواهد بود.

سردار مهماندار در خصوص تعیین جانشین جدید پلیس راهور فاتب، با تشکر از خدمات سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت، اظهار داشت: به زودی جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی در خصوص دور دور در پایتخت گفت: در خصوص دور دور کردن خودروها در شب‌های پایتخت برنامه‌هایی مد نظر ما قرار دارد که در حال انجام آن هستیم.

رئیس پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر هیچ گونه مشکل ترافیکی وجود نداشت و با تلاش شبانه روزی ماموران اقدامات مناسبی را جهت برقراری نظم‌ترافیکی در پایتخت انجام دادیم‌.

وی به ممنوعیت های توقف پرداخت و گفت: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده های زیر ممنوع است.

بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر

خیابان ولیعصر حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر و کلیه خیابان های واقع در ضلع غربی این محدوده

خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و کلیه خیابان های واقع در ضلع شرقی, این محدوده

طول خیابانهای فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر

همچنین خیابان های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، ۱۲ فروردین و منیری جاوید.

این مقام ارشد راهور پایتخت تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ روز جمعه مورخ ۱۰ خرداد در معابر محدوده ذیل ممنوع است:

طول بلوار کشاورز میدان ولیعصر تا خیابان کارگر

خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابانهای منشعب از آن به سمت غرب

همچنین خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز

خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر

وی گفت: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت.

عالی ترین مقام راهنمایی و رانندگی پایتخت این محدودیت ها و ممنوعیت ها را جهت ایجاد فضای آرام برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز جمعه دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها