مجید مشیری، بازیگری که سال گذشته در سریال«پدر» ایفای نقش کرده بود در گفت‌وگویی که با فارس داشت به سال‌ها قبل برگشت و گفت:
کد خبر: ۱۲۰۸۵۱۰

یکی از سریال‌های موفقی که در آن حضور داشته‌ام و برایم تجربه متفاوتی به شمار می‌آمد، «خط قرمز» بود. قصه این سریال نو و بدیع بود. تا آن زمان در هیچ سریالی چنین متنی کار نشده بود. از طرف دیگر، هر کدام از شخصیت‌‌ها معضلات خاص خودشان را داشتند و به همین دلیل کل داستان جذاب شده بود. من براساس تجربه‌ای که داشتم مطمئن بودم که خط قرمز بازتاب خوبی خواهد داشت و همین اتفاق هم افتاد.
اتفاقاتی که برای این شخصیت در داستان رخ می‌دهد، برایم جالب بود. کسی که من نقشش را در این سریال بازی کردم، یک پسر بزرگ داشت. او بنا به دلایلی نتوانسته بود با همسر اولش زندگی کند و از او جدا شده بود. وی با زنی ازدواج می‌کند که تقریبا هم‌سن پسرش هست. کم‌سن‌وسال بودن آنها باعث می‌شود که با یکدیگر چالش‌‌هایی داشته باشند، این شرایط جذاب بود. من تجربه بازی چنین نقشی را نداشتم و این نقش برایم جدید بود.
در کنار اینها جا دارد از سریال پدر هم یاد کنیم، پدر، سریال خوبی بود. در این مجموعه می‌بینیم که یک خانواده با ریشه‌های مذهبی با خانواده‌ای که خیلی مذهبی نیستند، عجین می‌شوند. خود این موضوع اهمیت زیادی دارد و یک نقطه قوت به شمار می‌رود. این‌که ما بتوانیم در سریال‌هایمان نشان دهیم که افراد با دیدگاه‌های مختلف می‌توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند، موضوع مهمی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها