بعد از مذاکره با تراکتور؛ فولاد هم به شدت خواهان جواد شد

نکو بر سر دو راهی

جواد نکونام بعد از نیم فصل دوری از فوتبال، احتمالا با تراکتورسازی به لیگ برتر برمی‌گردد. باشگاه تبریزی به این نتیجه رسیده که سراغ گزینه‌های خارجی نرود و یکی از مربیان داخلی را روی نیمکت خود بگذارد. آنها دنبال کسی هستند که انگیزه داشته باشد و تراکتورسازی را شبیه پول نبیند. جواد نکونام در بابل و قائمشهر نشان داد که بیش از پول، تمرکزش روی تیم ساختن است و زنوزی، مالک متمول باشگاه تراکتورسازی هم به این نتیجه رسیده که یکی مثل جواد نکونام می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که می‌خواهد.
کد خبر: ۱۲۰۷۴۸۹

در روزهای اخیر مسؤولان باشگاه تراکتورسازی جلساتی را با جواد نکونام برگزار کردند و با او صحبت‌هایی جدی داشتند. نکونام گویا حتی لیست خرید خود را به این باشگاه داده است؛ لیستی که در آن خبری از بازیکنان نامی نیست. این مربی در نساجی و خونه به خونه نشان داد بیش از این‌که دنبال بازیکن نامی باشد، به‌دنبال جذب بازیکنی است که بتواند خواسته‌هایش را در زمین برآورده کند. او با نیمکت‌نشینی محمد عباس‌زاده در نساجی هم نشان داد که دنبال بازی دادن به اسمی‌ها نیست. نکونام از امید سینک هم در ترکیب نساجی زیاد استفاد نکرده چون معتقد بود جوان‌های دیگر بیشتر از او می‌دوند.
نکونام بعد از چند جلسه مخفیانه با تراکتوری‌ها یکشنبه شب جلسه‌ای با مسؤولان این باشگاه داشت که سرانجام تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرد. این جلسه در دفتر باشگاه تراکتورسازی در جردن برگزار شد. این دفتر متعلق به زنوزی مالک تراکتورسازی است که قراردادهای بازیکنان را بیشتر در آنجا امضا می‌کند.
مذاکرات نکونام با تراکتوری‌ها خیلی خوب پیش رفت و طرفین تا حدودی به توافق نهایی رسیدند. نکونام در این جلسه گفت که قولی برای قهرمانی نمی‌دهد ولی تضمین می‌دهد او و تیمش نهایت تلاش خود را کنند. گویا مالک باشگاه تراکتور به صورت تلفنی هم صحبت‌هایی با نکونام داشته است.
احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس که در جلسه یکشنبه شب هم حضور داشت، در این باره توضیح می‌دهد: «در این جلسه قرار شد نکونام برنامه‌های خود را جهت تأمین خواسته هواداران پُرشور تراکتورسازی برای رسیدن به قهرمانی، ارائه دهد. نکونام به‌عنوان یکی از چهره‌های ورزشی کشور ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد.»
شاید هم فولاد
در حالی که مذاکرات نکونام و تراکتورسازی علنی شده است، باشگاه فولاد هم به‌شدت خواهان جذب این مربی شده است. آنها با افشین قطبی به بن بست خورده‌اند؛ زیرا قطبی رقمی نزدیک به 700 هزار دلار برای خود و دستیارانش می‌خواهد که با این وضعت دلار رقم درخواستی آنها بالای ده میلیارد تومان می‌رود. نکونام و کادرش اما به صرفه‌تر هستند. شنیده می‌شود مدیران باشگاه فولاد هم مذاکراتی با نکونام داشته‌اند و از او خواسته‌اند تا به باشگاه آنها ملحق شود.
شجاعی به خاطر نکونام رفت؟
در اولین لحظاتی که خبر رسید جواد نکونام سرمربی تراکتورسازی خواهد شد، مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی و این باشگاه نامه خداحافظی خود را منتشر کرد. خیلی‌ها تصور کردند خداحافظی او به دلیل حضور جواد نکونام بوده است و این دو مشکل دارند. مسعود و جواد اما مشکلی ندارد و گویا علت خداحافظی این بازیکن، توافقش با یک باشگاه هندی بوده است. شجاعی پیشنهاد خوبی از این کشور دریافت کرده که انتقال به آنجا می‌تواند برایش از نظر مالی بسیار مناسب باشد. به همین دلیل احتمالا او راهی این کشور خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها