مهندس عمران جوانی که ده سال قبل اولین آلبوم خودش را منتشر کرده و در این سال‌ها با برگزاری تعداد زیادی کنسرت در داخل و خارج ایران به یکی از ستاره‌های موسیقی پاپ تبدیل شده بود در نهایت تسلیم پنجه‌های قدرتمند بیماری و راهی دیار باقی شد. بله صحبت از بهنام صفوی است. عبارتی که حالا باید یک واژه «مرحوم» را هم پیش از نامش قرار داد و برایش طلب مغفرت کرد. صفوی از شش سال قبل مبتلا به تومور مغزی شده بود.
کد خبر: ۱۲۰۶۲۲۲

تلاش برای درمان
هر چند تصور می‌شد عمل جراحی سال 94، حال خواننده جوان را خیلی بهتر کرده و حتی پای او را دوباره به سن سالن‌های کنسرت باز کرد اما بیماری قدرتمندتر از آن بود که به این راحتی، بهنام 34 ساله را رها کند.
صفوی برای تکمیل معالجاتش راهی آلمان شد تا شاید پنجه‌های متبحر پروفسور سمیعی معجزه کنند و پنجه‌های بیماری را عقب برانند. اما باز هم افاقه نکرد تا این‌که خبر برسد در بیمارستانی در اصفهان،‌ این دنیا را ترک و راهی دیار آخرت شده است.
محمدعلی صفوی پدر بهنام صفوی گفته است مراسم تشییع و تدفین این هنرمند عرصه موسیقی که صبح دیروز در بیمارستان میلاد اصفهان دارفانی را وداع گفت در شاهین‌شهر برگزار می شود.
زمان تشییع بهنام صفوی هنوز مشخص نشده است و پس از تصمیم خانواده وی اطلاع‌رسانی خواهد شد. دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم با انتشار بیانیه‌ای، درگذشت این خواننده جوان را تسلیت گفته است.
در بخشی از این پیام آمده است: «در میانه بهاری دیگر، بهنام صفوی خواننده سرشناس حوزه موسیقی پاپ کشور در فرجام صبوری‌ای شش ساله در بستر رنج و بیماری، با جمع وسیع اهالی هنر شریف موسیقی و دوستدارانی که با آثار او خاطراتی ناگسستنی دارند، وداع گفت.»
رضا فوادیان، مدیر برنامه‌هایش هم به خبرآنلاین گفته است که او از آبان گذشته پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد.
او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود. سپس با همان شرایط ای‌سی‌یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین‌شهر، به اصفهان انتقال یافت.» فوادیان همچنین گفته که او این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه درگذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها