مستاجر جنایتکار صحنه قتل‌ها را بازسازی کرد

تشریح 3 جنایت در محل کشف 3 جسد

مرد مستاجر که سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود، با انتقال به محل سه جنایت صحنه قتل‌ها را بازسازی کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۶۱

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام‌جم گفت: پس از دستگیری متهم 36 ساله و اعتراف او به قتل سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش، بازپرس جنایی دستور بازسازی صحنه سه قتل را صادر کرد. ابتدا متهم به محل قتل مادر خانواده در حوالی آبیک منتقل شد و صحنه قتل فریبا را بازسازی کرد و گفت: زن جوان را با شلیک گلوله در خودرو به قتل رساندم و بعد ماشین را به آتش کشیدم تا راز جنایت فاش نشود.
سرهنگ محمد نادربیگی ادامه داد: معدن سنگ در حوالی روستای زیاران، محل قتل پدر خانواده به نام داوود بود. متهم به قتل در جریان بازسازی صحنه این جنایت مدعی شد ابتدا با سنگ به سر مقتول زده و بعد پیکر داوود را سوار خودروی ال 90 کرده و در نزدیکی معدن سنگ رها کرده‌است. هنگام ترک آنجا، متوجه زنده بودن داوود می‌شود و با اسلحه‌ای که داخل ماشین بود به او شلیک کرده و مرد میانسال را به قتل می‌رساند. بعد هم جسد را با الکل به آتش می‌کشد.
وی افزود: متهم در ادامه به تهران منتقل شد و صحنه قتل پسر خانواده به نام یاشار را بازسازی کرد. مرد جوان در تشریح قتل یاشار هم عنوان کرد؛ گلوی پسر نوجوان را گرفتم و وقتی به خودم آمد متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد. بعد از قتل جسدش را با پارچه‌ای که دور سیخ‌های کباب پیچیده بودم، بستم و شبانه در انتهای اتوبان همت رها کردم.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطر نشان کرد، اعترافات متهم با صحنه‌های کشف جسد مطابقت داشت و او نحوه قتل هر سه قربانی را در برابر تیم جنایی تشریح کرد.
در این پرونده مجتبی 36 ساله متهم است سال 92، در اقدامی جنون‌آمیز سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش را به قتل رساند. او درباره انگیزه‌اش گفت: پسر صاحبخانه به مقابل خانه‌مان آمد تا بگوید خانه را تخلیه کنم. با او درگیر شدم و ناخواسته او را خفه کردم. بعد از آن هم سراغ پدر و مادرش رفتم و آنها را هم با شلیک گلوله کشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها