شادی صعود ذوب‌آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با زد و خوردهای آخر بازی از بین رفت

جنگ با سنگ!

سه‌شنبه شب در ورزشگاه کربلا، جنجال بزرگی راه افتاد. در دقیقه 91 دیدار الزورا و ذوب‌آهن حبیب‌زاده موفق شد گل تساوی تیمش را بزند و باعث صعود تیم منصوریان و شاگردانش به دور بعد شود. بعد از این گل اتفاقات عجیبی در ورزشگاه افتاد. طرفداران الزورا که حضور در لیگ قهرمانان برایشان یک اتفاق تازه است، شروع به شکستن صندلی‌ها و پرتاب سنگ کردند. در ادامه بعضی از آنها به زمین ریختند و رفتار بسیار تندی با بازیکنان ایرانی داشتند.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۲۹

یکی از بازیکنانی که به رفتار عراقی‌ها واکنش نشان داد، میلاد فخرالدینی بود. البته خیلی‌ها از او توقع داشتند این بازیکن واکنشی نشان ندهد ولی وقتی او بازیکن عراقی را دید که به سمتش می‌آید تا با او برخورد کند با لگد به پهلوی او کوبید. بعد از این اتفاق یکی از طرفداران عراقی که از گوشه‌ای خود را به زمین رسانده بود با بطری پر از آب خیلی محکم به سر این بازیکن کوبید که همه تصور کردند سرش شکست. فخرالدینی در جواب سنگ‌پراکنی هواداران الزورا هم حرکتی کرد که باعث اخراجش شد. او سنگی را برداشت و به سمت همان هواداران پرت کرد. داور هم که این صحنه را دید تصمیم به اخراج او گرفت.
در این بین رشید مظاهری با یکی از هواداران درگیری داشت. به‌دلیل توهین‌های یکی از هواداران و همین‌طور برخورد فیزیکی او با بازیکنان ذوب‌آهن، مظاهری هم او را هل داد. ولی درست در لحظاتی که قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن سعی داشت تیمش را آرام کند یکی از هواداران عراقی از پشت سر مشت محکمی به گردن و سر این بازیکن زد که باعث مصدومیت او شد. تا دقایقی این بازیکن به زمین افتاده بود و نمی‌توانست حرکت کند.
بازیکنان الزورا و کادر فنی این تیم در دقایق ابتدایی کاری به هواداران نداشتند و بعد از اعتراض شدید ذوبی‌ها تصمیم گرفتند تا جلوی هواداران‌شان را بگیرند. این برای اولین سال است که عراق در لیگ قهرمانان آسیا نماینده دارد و احتمال دارد با این جنجال‌ها با محرومیتی طولانی روبه‌رو شود. بازیکنان ذوب‌آهن بعد از بازی اعتقاد داشتند الزورا و تماشاگرانش هنوز فرهنگ میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را ندارند و به همین خاطر باید با محرومیتی سنگین روبه‌رو شوند.
درگیری به پیج فخرالدینی کشید
درگیری‌ها تنها در زمین مسابقه نبود و به فضای مجازی هم کشیده شد. صفحه میلاد فخرالدینی بازیکن ذوب‌آهن جایی بود که تبدیل به محل دعوای دو طرف شد. بعد از تصاویری که از درگیری او با یکی از هواداران الزورا منتشر شد، طرفداران این باشگاه به پیج میلاد حمله کردند تا از خجالت او در بیایند. این مساله باعث شد تا خیلی از هواداران ذوب‌آهن به دفاع از این بازیکن بپردازند. درگیری شدیدی بین دو طرف پیش آمد و کامنت‌ها همچنان ادامه دارد. نکته اینجاست که ذوب‌آهن برای میزبانی از النصر عربستان (آخرین بازی مرحله گروهی) ورزشگاه کربلا را انتخاب کرده است و حالا معلوم نیست با این شرایط چطور می‌خواهد در آنجا بازی کند؟ به احتمال فراوان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی سریع این ورزشگاه را فعلا از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد کرد.

واکنش‌های احساسی بازیکنان ذوب‌آهن

اظهارات بازیکنان ذوب‌آهن هم روز گذشته بازخورد زیادی داشت و میلاد فخرالدینی حرف‌های تندی علیه عراقی‌ها به زبان آورد. حرف‌هایی که در فضای مجازی هم بازخورد بسیار زیادی داشت. در ادامه نوبت به رشید مظاهری رسید.
او مدعی شد ورزشگاه کربلا را ایرانی‌ها ساخته‌اند که بعدا معلوم شد این ورزشگاه ساخت ترکیه است و اصلا ربطی به ما ندارد!

منصوریان: جای خالی قرمز و آبی را پر می‌کنیم

سرمربی ذوب آهن بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل الزوراء عراق و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: به فوتبال عراق تبریک می‌گویم که هواداران و مردم با تمام وجود تیم‌شان را تشویق می‌کنند؛ به دور از اتفاقات پایان بازی که شاید برخی مواقع طبیعی است فکر می‌کنم عراق می‌تواند از مدعیان فوتبال باشگاهی در آسیا باشد. زیرا کیفیت بازیکنان و شوق و اشتیاق تماشاگرانش خوب است و فقط ایران و عراق هستند که چنین تماشاگرانی دارند و باید نهایت استفاده را از پتانسیل تماشاگران‌شان بکنند.
وی درباره کیفیت تیم خودش هم گفت: تیمی خوب و راهی سخت در پیش داریم. در این مسیر باید خیلی بهتر باشیم برای این که به مراحل بالاتر صعود کنیم و حرفه‌ای‌تر رفتار کنیم. تلاش می‌کنیم جای خالی استقلال و پرسپولیس را پر کنیم. کار سختی پیش‌رو داریم و با قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها