تور بالی: بالی یکی از مشهور ترین مکان های اندونزی است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. به بیان ساده، این مکان شگفت انگیز است به طوریکه اگر اینترنت بهتری داشت در یک چشم به هم زدن به آنجا مهاجرت می کردم.
کد خبر: ۱۲۰۵۲۶۴
تفریحات فوق العاده تور بالی و مالدیو در تابستان

حومه شهر زیباست و سواحل (خارج از کوتا) معرکه اند، پیاده روی در این مکان لذت بخش، مردم خونگرم و غذا درجه یک و ارزان است، بالی همه چیز تمام است، به همین دلیل بسیاری از مردم به اینجا می آیند و هرگز قصد بازگشت ندارند. من یک ماه در این جزیره گشت و گذار کردم و با کمال میل باز هم برای تفریح و تور بالی به این جزیره بر میگردم.

اگر قصد رفتن به بالی را دارید زودتر بار و بندیل را جمع کنید و بروید، مطمئنا پشیمان نخواهید شد. هنگامی که ساحل دیدنی جنوب غربی این جزیره را ترک می کنید، جمعیت زیادی از گردشگرانی را خواهید دید که پیش از این هرگز تجربه ای نظیر ماجراجویی هایشان در بار ها و چشمه های بالی نداشتند.

این راهنما به شما نشان خواهد داد چگونه از سفر خود به بهترین وجه لذت ببرید. تور بالی یک انتخاب عالی برای تعطیلات شما می باشد.

جمعیت مورد انتظار

بالی، یکی از جزایر پرطرفدار در جهان، کاملا بکر و دست نخورده نیست، اما با وجودیکه فرار از ازدحام جمعیت در جنوب بالی و اوباد مشکل به نظر می رسد، گوشه های دنجی دورتر از این مراکز توریستی وجود دارد که می تواند جویندگان تنهایی و سکوت را به وجد آورد. پیشنهاد : در تور بالی به کوه های مرکزی یاسواحل خنک تر شمال و غرب بالی بروید.

اینجا، فرهنگ در همه چیز نمایان است

بالی واقعی با شعائر، مراسم ها و فرهنگ باستانی، درجای جایی که به آن مینگرید نمایان است. از پیشکش های کوچک تعارفی بیرون از مغزه ها گرفته تا هزاران معبدی که همه جا هستند ازجمله کنار هتل ها و استراحتگاه ها و یا حتی در کنار جاده ها.به هر طرف نگاه کنی مراسم یا پیشکش های مذهبی و مقدس میبینید. مردم بالی احکام مذهبی خود را با غرور و افتخار انجام می دهند کوچک و بزرگ در آن شرکت میکنند و مخلصانه برای حضور در معبد مهیا می شوند.

پوشش مناسب

در تور بالی توجه به اینکه «لباس شنا همیشه هم در بالی به کار نمی آید» ضروری است. بسیاری از کارخانه ها، رستوران ها و باشگاه ها لباس مخصوص به خود را دارند. اگر شک دارید برای جلوگیری از خجالت احتمالی ناشی از رانده شدن پیش از رفتن مطلع شوید.

احترام به آداب و رسوم دینی

احکام مذهبی در بالی نهادینه شده است. یادتان باشد زمانی که یک خیابان برای یک مراسم مسدود می شود یا زمانی که راننده شما در حین گشت گذار ماشین را کنار میزند تا خیرات یا صدقه دهد شلوارک هایتان را تا زانو بالا نزده باشید، این ها همه بخشی از عقاید جزیره است. اگر برنامه ی سفرتان طوری بود که در روز نیپی در این جزیره بودید بدانید در این روز همه جا حتی فرودگاه تعطیل است و شما برای بازدید از معابد و مکان های مقدس میبایست لباس مناسب بپوشید ( لباسی که شانه ها و ساق هایتان را بپوشاند) و رفتار مناسب داشته باشید. در تور بالی حتما به این نکات توجه داشته باشید.

از بطری های آب پلاستیکی بپرهیزید

در تور بالی رطوبت و دمای بالی پیوسته باعث تشنگی میشود اما قبل از برداشتن یک بطری نوشیدنی دیگر کمی به فکر محیط باشید. ماهانه تقریبا سه میلیون بطری پلاستیکی در این جزیره دور انداخته میشود با استفاده از بطری های استیل قابل استفاده مجدد به کاهش این رقم کمک کنید. بیشتر کافه ها و رستوران های با کیفیت فیلتر آب دارند که شما میوانید به صورت رایگان یا به بهای ناچیز از آن استفاده کنید. کافه زمین (earthcafé) در سمینیاک ( Seminyak)، بطری های استیل ضد زنگ برای فروش دارند.

اولین ویلای زیر آبی جهان در جزایر مالدیو افتتاح خواهد شد

ویلای زیر آبی یک ایده خاصی بود که برای اولین بار در مالدیو اجرا شد. ساختن این ویلای بی نظیر و خاص ۱۵ میلیون دلار آمریکا هزینه برده است. این هتل درعمق 5 متری اقایونس ساخته شده و اتاق مسافران در این عمق بنا شده و این امکان را به آنها میدهد که دید 180 درجه به کل اقانوس داشته باشند.

جزایر در تور مالدیو

این اقامتگاه بسیار گران ولاکچری که اسمش Murakaاست که زبان آنها به معنی مرجان است. این اقامتگاه فقط توانایی پذیرایی از 9 نفر در تور مالدیو را دارد و دارای دو طبقه است که به وسیله پله های پیچ درپیچ و همچنین آسانسور قابل رفت و آمد است.

طبقه دوم این اقاتمگاه وسعتش تقریبا 5921 فوت مربع است از دوتا اتاق خواب مجزا که یکی تخت دونفره ودیگری دارای تخت یک نفره است 3 تا سرویس بهداشتی دارد همچنین جکوزی ای که تمام شیشه است و روبه روی اقیانوس است علاوه برجکوزی حمام رو باز نیز دارد. مانند همه ی خانه ها آشپزخانه،سالن ناهار خوری و بار نیز دارد اما با این تفاوت که کلا شیشه است.

بالای این ویلا از یک عرشه ی بزرگ و بسیار زیبا تشکیل شده که شامل استخر روباز رو به اقایونس است که شما میتوانید منظره ی بی نظیره غروب و طلوع خورشید را در تور مالدیو ببنید.

اولین ویلای زیر آبی جهان

متراژ سوئیت طبقه پایین، ۱۹۳ متر مربع است که کامل در زیر آب قرار دارد. در این طبقه شما یک اتاق خواب با تخت دونفره ویک سالن نشیمن و یک حمام رو باز میبینید در تور مالدیو.

این اقامتگاه زیر آبی، به وسیله یکی از مشهور ترین طراحان معمار اهل ژاپن در دنیا به نام “Yuji Yamazaki” مطرح شده است. دیوارهای جدید و دیدنی این اقامتگاه و سقف بی نظیری که کلا با شیشه های نشکن بازتابنده، و به وسیله چرم طبیعی زیبا وسنگ مرمر تزئین شده اند و آن را پوشانده است اقامت در این ویلا، برای مسافران محیط زیست زیر اقانوس را در تور مالدیو به نمایش میی گذارد.

جکوزی رو به اقیانوس

برای امنیت و ایمنی بیشتر این ویلا بر روی سقف آن یک گنبد بسیار باشکوه به وسیله ی شرکت Nippura که در چین است طراحی شده. نکته مهم این است که برای این کار بارها و بارها آزمایش شده و همه ماده های بکار رفته و تمام اجزای استفاده شده توسط مندسان عالی در زیر آب امتحان و آزمایش شده.

ویلای مالدیو

یکی از مدیران پروژه این طرح که اسمش احمد سالم است در رابطه با این موضوع می گوید: « به منظور اینکه اختراعی جدید و بسیار شگفت انگیز برای گردشگران بین المللی در تور مالدیو خود به وجود آوردیم بنابراین خاص ترین ویلای جهان را در مالدیو ساختیم تا با اقامت در ویلای بینظیر سفری بی همتا را تجربه کنند. »

رستوران زیر آبی

خدمات بسیاری در کنار اقامت در این ویلا وجود دارد از جمله قایق رانی به شکل خصوصی در جزیره های اطراف، گشت و گذار های سفارشی و مخصوص در تور مالدیو ، ماساژ خصوصی به طور روزانه، تفریح با کشتی های بزرگ تفریحی، خدمات ورزش های آبی و... آماده شده است. همه ی مسافرین این اقامتگاه در زمانی که اقامت دارند اینجا از امکانات باتلر، باشگاه بدنسازی و یوگا و سرآشپز مخصوص با ذائقه ی غذایی خودشان دارند علاوه بر اینها در کنار این اقامتگاه رستوران زیرآبی بسیار زیبا و لاکچری ساخته شده تا آنها از آن استفاده کنند.

اما شما میتوانید در تور تابستان هم از این مزایا استفاده کنید.

آب‌بازی

شنا و آب بازی از دیرباز طرفداران بسیاری داشته است،هرچند بعضی ها از آب بازی و رفتن وبه دریا هراس دارند.پارک های آبی جایگزین خوبی برای دریا می باشند.شما با اتخاب تور تابستان مناسب می توانید از پکیج ویژه ی پارک آبی نیز بهره مند شوید.اگر تفریح مهیجی می خواهید،حتما پار آبی را امتحان کنید چراکه این پارک ها با داشتن بازی های گوناگون نظیر سرسره ی آبی هیجان خاصی را برایتان به ارمغان می آورد.دمای آب در پارک های آبی بسیار مناسب است و شما می توانید بدون نگرانی از آن لذت ببرید.

چالش ترس از ارتفاع

یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می توانید آن را امتحان کنید که توسط یک قرقره و کابل(استیل ضد زنگ) صورت می گیرد. این تفریح به گونه است که شما کاملا معلق می باشد و مسیر زیپ لاین را درهمین حالت طی می کنید. سرعت این وسیله در کنترل شما نیست و تنها بستگی به ارتفاع و شیب مکان موردنظر دارد.اگر می خواهید از این تفریح لذت ببرید،پیشنهاد می کنیم پکیجی را انتخاب کنید که در تور تابستان به شما ارائه می شود.

میدان جنگ

اگر به تفریحات اکشن علاقه دارید،پینت بال را امتحان کنید.در این بازی گلوله های خوراکی جای گلوله های اصلی را می گیرند.این گلوله ها با رنگ خوراکی پر شده اند و زمانی که به محل موردنظر اصابت می کنند،رنگ آن پخش شده و لذت خاصی را به شما می بخشد.مراکز ورزشی بسیاری هستند که دارای این تفریح می باشند و هم چنین می توانید این مراکزرا در تور تابستان نیزبروید.

آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن بهترین آفرها می تواند در زمینه خرید بلیط در نوروز و تور تابستان چه به صورت تلفنی، حضوری و یا حتی آنلاین بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد. خود شما می تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تعطیلات تور تابستان خودتون بکنید و می تونید از آژانس سام سیر برای تنظیم و برنامه ریزی مسافرتتون مشاوره بخواید و از تورهای انفرادی و گروهی سام سیر برای نوروز 1398 استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها