حمله توفیقی به فتحی و خطیر

دلارها را کجا فروخته‌اند؟!

جنگ بین مدیران سابق و فعلی استقلال بالا گرفته است. ظاهرا این هم تازه اول ماجراست. فتحی و خطیر، مدیر و معاون باشگاه استقلال به قراردادهایی که مدیران قبلی امضا کرده‌اند، انتقاد د‌ارند.
کد خبر: ۱۲۰۴۷۲۰

در همین حال پندار توفیقی هم در گفت‌وگو با جام‌جم به انتقاد از آنها می‌پردازد. او می‌گوید: «من حاضرم با اسناد و مدارک حرف بزنم. می‌گویند ما بازیکن خارجی بد گرفتیم یا بد قرارداد بستیم. می‌گویند با شفر بد قرارداد بستیم. حتی می‌گویند ما بند فسخ قرارداد برای شفر نگذاشته‌ایم. شما همین حالا قرارداد پاتوسی، منشا و ایسما را نشان دهید. آیا خودتان بند فسخ قرارداد گنجانده‌اید؟ در کدام قرارداد بازیکن و مربی خارجی فوتبال ایران بند فسخ قرارداد به نفع باشگاه گنجانده شده است؟ ما که می‌خواستیم بند تمدید اتوماتیک وار برای فصل دوم را بگذاریم که وزیر ورزش قبول نکرد.»
او درباره خارجی‌های جذب شده استقلال می‌گوید: «امسال باشگاه شش بازیکن خارجی گرفته است. می‌دانید چقدر پول داده‌اند؟ رقم بسیار سنگین است. بعد به ما ایراد می‌گیرند. این وسط چند بازیکن هم فروخته‌اند و دلار گرفته‌اند. دلارها کجاست؟ آنها را کجا فروخته‌اند؟! فروش یک دلار از ارز دولتی به معنای اخلال در نظام ارزی است آقایان. به نظر من زمان آن رسیده که دستگاه‌های نظارتی وارد شوند و ماجرا را پیگیری کنند.»
توفیقی در مورد قرارداد ابهام‌برانگیز امید نورافکن هم می‌گوید: «ایشان بازیکن آزاد بود.» ولی حق رشد چطور؟ «او می‌خواست برود و رفته بود. ما توانستیم این 50 هزار دلار را هم بگیریم و به شفر بدهیم. من معتقدم مدیران استقلال دارند فرافکنی می‌کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها