همزمان با مرگ مشکوک پسر 32 ساله‌ای در کمپ مهاجران در مونیخ آلمان و شکایت خانواده‌اش، دو دوست او در برابر اتهام قتل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۲۰۳۴۳۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شکایتی عنوان کرد؛ برادرش در آلمان به قتل رسیده و از دو نفر از دوستان وی شکایت دارد.
وی به بازپرس جنایی گفت: برادرم و دو نفر از دوستانش 14 ماه قبل به آلمان رفته و در کمپ مهاجران ایرانی در شهر مونیخ اسکان یافتند. هرچند روز یک‌بار با من و خانواده‌ام تماس می‌گرفت و ما را در جریان شرایط زندگی‌اش قرار می‌داد. زمستان سال گذشته او با من تماس گرفت و خبر داد که با دو دوستش دچار اختلاف شده است. بعد از آن هم با ما تماس نگرفت و ما نیز شماره تلفنی از او نداشتیم که از حال و روزش با خبر شویم. روزهای پایانی بهمن ماه بود که یکی از همشهری‌هایمان که او نیز در کمپ مهاجران در مونیخ آلمان است با من تماس گرفت و خبر عجیبی به ما داد. او می‌گفت که برادرم فوت شده و پلیس آلمان جسد حلق آویز شده او را در اطراف محوطه کمپ یافته است.
وی گفت: جسد را تحویل گرفته و دفن کردیم. با تحقیق از افراد حاضر در کمپ متوجه شدیم، بعد از کشف جسد برادرم دو دوست او رفتار مشکوکی داشتند و خود را از تیررس پلیس مخفی می‌کنند. به مرگ برادرم مشکوک هستیم و احتمال می‌دهیم او به قتل رسیده باشد. بنابراین ازدو دوست برادرم به اتهام قتل شکایت داریم و خواستار بازگرداندن آن دو نفر به ایران و مجازاتشان هستیم.
پس از این شکایت با هماهنگی قضایی قرار شد از دوست مرد فوت شده که شاهد ماجرا بوده و مرگ او را به خانواده مرد جوان اطلاع داده است، تحقیقات لازم انجام شود . همچنین از طریق پلیس بین‌الملل مکاتبات لازم با پلیس آلمان انجام گیرد تا آنها نتیجه تحقیقات در باره مرگ مشکوک این جوان ایرانی را به پلیس ایران تحویل دهند و گزارش پزشکی درباره مرگ او هم اخذ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها