رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر که محموله اقلام مختلف آغشته به انواع مواد مخدر بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۲۴۰۶
کشف حوله، اسفنج و روغن موتور آغشته به مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ محمد بخشنده در‌خصوص جدیدترین شیوه‌ فعالیت قاچاقچیان، گفت: این افراد برای آنکه به اهداف خود برسند، به دنبال شیوه‌های جدید برای انجام فعالیت‌های خود هستند؛ لذا پلیس هم از این شگردها غافل نیست و با اشرافیت کامل اطلاعاتی سعی در بر ملا کردن نقشه‌های سوداگران دارد.

سرهنگ بخشنده با اشاره به آخرین نمونه کشف شده از قاچاقچیان، بیان کرد: در جدیدترین کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر، محموله اقلام مختلف آغشته به انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این محموله، حوله‌های آغشته به ۶ کیلوگرم شیشه و اسفنج آغشته به ۲ کیلوگرم تریاک را که قاچاقچیان سعی داشتند از طریق محلول کردن موادمخدر در اقلام، آنها را جابه جا کنند، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از قاچاق ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در پوشش روغن موتور خودرو به صورت محلول خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد با این تفکر که بتوانند پلیس را فریب دهند، با محلول کردن موادمخدر و پر کردن ظرف‌های روغن موتور سعی داشتند از برند این محصول سوءاستفاده کنند و مواد مخدر را در این پوشش جابه جا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها