رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور خبر داد:

دنده عقب مرگبار کامیون در تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخورد کامیونی که از یک کارگاه به صورت دنده عقب در حال خارج شدن بود با عابر پیاده‌، منجر به فوت عابر پیاده شد.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۹۵
دنده عقب مرگبار کامیون در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ محمد رازقی در گفتگو با مهر ضمن بیان این خبر افزود: مقارن ساعت ۱۵:۴۰ عصر دیروز کامیونی که از یک کارگاه به صورت دنده عقب در حال خارج شدن بود، با عابر پیاده‌ای که مشغول تردد بود برخورد می‌کند.

وی گفت: متأسفانه عابر پیاده در نقطه کور کامیون قرار داشته و راننده کامیون هنگام دنده عقب گرفتن و خارج شدن از درب پارکینگ کارگاه نکات ایمنی را رعایت نکرده عابر پیاده را زیر می‌گیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پس از این برخورد راننده کامیون و افراد دیگر سراسیمه به نقطه حادثه می‌آیند و عابر پیاده را بیرون می‌آورند.

رازقی افزود: پلیس و اورژانس سریعاً به محل حادثه می‌رسند و مصدوم را به بیمارستان منتقل می‌کنند ولی متأسفانه مصدوم در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: اگر راننده کامیون نکات ایمنی را رعایت می‌کرد و شاگرد خود را هنگام دنده عقب در پیاده رو به جهت فرمان دادن و اعلام هشدارهای لازم به عابرین مستقر می‌کرد شاهد این حادثه نبودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها