وزیر دفاع گفت: سپاه یک نهاد دفاعی پرافتخار است که در کنار رزمندگان ارتش در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و در حمایت از مردم مظلوم منطقه نقش خود را ایفا کرده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۳۷۸
وزیر دفاع: سپاه یک نهاد دفاعی پرافتخار است

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در صحن علنی مجلس در حمایت از طرح نمایندگان مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طی سخنانی اظهار داشت: نمایندگان مجلس و ملت ایران استحضار دارند توطئه‌های شیطان بزرگ در چهل سال گذشته علیه ایران استمرار داشته اما پیروزی و نصرت خداوند همراه ما بوده است. امروز هم آمریکا به دنبال آن است تا با تروریست خواندن سپاه به سیستم دفاعی کشور نفوذ کند که این بار هم شکست می‌خورد.

وی افزود: بررسی کارنامه آمریکا ضد ملت ایران، یک شاخص مهم دارد و آن هدف قرار دادن نقاط قوت جمهوری اسلامی است، اما آنها بر هر نقطه‌ای تمرکز کردند، توان ما بیشتر شد و افزایش توان دفاعی ارتش و سپاه، گویای این امر است.

وزیر دفاع ادامه داد: سپاه یک نهاد دفاعی پرافتخار است که در کنار رزمندگان ارتش در حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور و در حمایت از مردم مظلوم منطقه نقش خود را ایفا کرده و طبیعی است که آمریکا از این توان، عصبانی باشد.

امیر حاتمی تصریح کرد: امروزه پیدا است که باطل السحر این اقدام آمریکا، فقدان منطق عقلانی و حقوقی آن است. نقض آشکار حقوق بین‌الملل در تروریستی خواندن سپاه بدعت خطرناک و بحران ساز در محیط بین‌الملل است که حیرت جهان را در پی داشته است. از سوی دیگر سلاح تحریمی آمریکا ناکار آمد شده و نقشه باطل تروریست خواندن بخشی از حاکمیت ایران، گویای این واقعیت است که سلاح تحریم آمریکا قدرت شلیک به هدف را از دست داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها