استقلالی‌ها از بازی با العین می‌گویند

هواداران بیایند آزادی، منتظریم

استقلال تهران فردا در ورزشگاه آزادی میزبان العین است. این بازی برای آبی‌ها کلیدی است چراکه اولین دیدار فصل لیگ قهرمانان را به الدحیل باختند. این شروع بد باعث شد شفر و شاگردانش خیلی زود خطر را احساس کنند. طبیعتا اگر آنها مقابل العین هم نتیجه نگیرند شرایطشان بسیار سخت خواهد بود. نباید فراموش کرد استقلال با الهلال همگروه است و این یعنی کار سخت‌تر می‌شود. در حال حاضر و روی کاغذ ضعیف ترین تیم گروه العین است. استقلال باید این تیم را شکست دهد، اگر می‌خواهد شانس صعود داشته باشد. العین در بازی اول خود در خانه به الهلال عربستان باخت. این یعنی تیم عربستانی با قدرت به رقابت‌ها بازگشته است. الدحیل هم که قدرت خود را مقابل استقلال نشان داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۸۰۳


شفر و شاگردانش به خوبی می‌دانند بازی فردا چقدر اهمیت دارد و به همین خاطر می‌خواهند هر طور شده برنده باشند. آبی‌ها فعلا حال و روز خوبی دارند و حتی به این فکر می‌کنند که بتوانند شکست تاریخی خود را مقابل العین جبران کنند. استقلال سال گذشته در ورزشگاه خانگی العین شکست 6 بر یک مقابل این تیم داشت. در فصل قبلی لیگ قهرمانان آبی‌ها دوباره با العین همگروه شدند و به دو تساوی مقابل این تیم رسیدند. البته العین می‌توانست در خانه به استقلال ببازد اما لطف داور بازی مانع شکست این تیم شد. او به اشتباه دو پنالتی برای العین گرفت و کلا قضاوت یکطرفه‌ای داشت تا دو تیم 2 - 2 کنند. در بازی برگشت هم استقلال و العین یک - یک مساوی کردند. حالا آبی‌ها در اندیشه شکست العین در آزادی هستند.
فرشید اسماعیلی هافبک استقلال در این باره می‌گوید: «العین تیم خوبی است. متاسفانه در آن مسابقه‌ای که شش گل از آنها خوردیم من حضور نداشتم و محروم بودم. به همین خاطر از روی سکو بازی را دیدم. خیلی خیلی لحظات بدی بود و همیشه به این فکر می‌کنیم که بتوانیم آن بازی را جبران کنیم. البته هیچ‌گاه به‌دنبال انتقام نیستیم. دوست داریم برنده باشیم چه با یک گل چه با دو گل. واقعا برایمان فرقی ندارد و مهم این است که برنده باشیم ولی بدمان نمی‌آید آن شکست را جبران کنیم.» داریوش شجاعیان، دیگر بازیکن استقلال هم در این باره می‌گوید: «امیدواریم فردا هواداران زیادی به آزادی بیایند. حضور هواداران نقش مهمی در موفقیت تیم دارد. هواداران در همه شرایط کنار ما بوده‌اند. ان‌شاءا... بیایند و با حمایت آنها بتوانیم مقابل العین خوب بازی کنیم و برنده باشیم.» امید نورافکن، دیگر بازیکن استقلال هم چنین نظری درباره بازی دارد: «لیگ قهرمانان جایی است که بهترین تیم‌های آسیا می‌آیند. واقعا تیم ضعیفی وجود ندارد. سطح تیم‌ها هم خیلی بالاتر از اکثر تیم‌های ایران است. به خاطر همین باید با تمام توان بازی کنیم. البته گاهی بدشانس هستیم مثل بازی اول مقابل الدحیل. امیدوارم مقابل العین دیگر بدشانسی نیاوریم و ان‌شاءا... در آزادی سه امتیاز را به دست بیاوریم. هواداران هم ان‌شاءا... بیایند که منتظر هستیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها