برهم صالح، رئیس جمهور عراق در مراسم روز شهید عراقی با اشاره به شخصیت والای آیت الله شهید سید محمدباقر حکیم اظهار داشت: شهید محراب نماد ملی بزرگ و شخصیت ویژه علمی و جهادی، نماد تاریخی از فداکاری برای ارزش های والایی بود که راه را برای عراق دموکراتیک آزاد از استبداد باز کرد.
کد خبر: ۱۱۹۶۱۲۵
شهید حکیم به ما درس صبر و ثبات و پافشاری در مسیر حق را آموخت

به گزارش جام جم آنلاین وی ادامه داد: شهید حکیم با ایمان راسخ به آینده عراق آزاد که میهن جامع همه طیف های ملت عراق باشد، کوشید.

رئیس جمهور عراق با بیان اینکه به دیدار خود با این شخصیت بزرگ می بالم، گفت: از وی صبر و ثبات و پافشاری در مسیر حق را آموختم و در سخت ترین روزها این روحیه در وی همیشه فعال بود و ما را به عمل بیشتر فرامی خواند.

صالح افزود: وی با شجاعت خود در خط مقدم همه تلاش ها در مبارزه با استبداد ایستاده بود و شهادت عظیم وی بهترین مصداق آن شجاعت بود که با اطلاع از خطرات بر مواضع اصولی خود پافشاری کرد.

رئیس جمهور عراق با بیان اینکه شهید حکیم با شهادت خود روحیه حماسی را برای پیش بردن پروژه ملی در ما تقویت کرد، گفت: در این یادبود دردناک و الهام بخش از همه شهدای عراق و قهرمانانی که شهرها و روستاهای عراق را آزاد کردند، از ارتش و پلیس و حشد الشعبی و پیشمرگه و عشایر یاد می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها