سرمربی کروات پرسپولیس در نشست خبری بازی با صنعت نفت از مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و شایان مصلح در آستانه بازی امروز خبر داد، اما خبرهای خوشی هم برای هواداران داشت؛ این‌که کاپیتان سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده شرایط بازی را پیدا کرده‌اند و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارند. گزیده صحبت‌های برانکو در زیر آمده است:
کد خبر: ۱۱۹۴۸۷۹

بی‌صبرانه منتظر بازی هستیم. با وجود فشردگی بازی‌ها از این طریق می‌توانیم هواداران را شاد کنیم.
شجاع و سیدجلال و رادوشویج به تیم برمی‌گردند، اما کمال، مصلح، آدام، انصاری و ماهینی مصدوم هستند.
بودیمیر مشکل کمبود تمرین داشته و به بازی نیاز دارد. این مساله برای تمام بازیکنان جدید صادق است. آنها باید سریع با تیم هماهنگ شوند. با یک بشکن‌زدن همه چیز درست نمی‌شود. کادر و بازیکنان خوبی دارم. ما مشکل داشتیم اما بازیکنان جدید دچار نوسان هستند.
ترابی یک ماه است که با ماست. سروش هم در نیم‌فصل اول عملا بازی نکرد. ما چاره دیگری بجز بازی کردن نداریم. چون من به آنان اعتماد دارم و آنها به شرایط خوب خواهند رسید. حتی جوانان ما هم در حال پیشرفت هستند و به ما کمک خواهند کرد. ما همچنان صدر جدولیم و به نیمه‌نهایی
جام حذفی رسیده‌ایم.
بعضی مسائل به دروغ بیان می‌شود. همه می‌دانند که من برای دیدار النصر و پاختاکور به دبی رفتم، اما می‌گویند در دبی آقای دالیچ و چند دوست دیگر را دیدم و به یک‌سری خبرنگار گفته‌ام آقای تاج به من مأموریت داده که برای یک سال به ایشان هشت میلیون دلار پیشنهاد دهم!! همه اینها هدفمند است تا در تیم تشنج ایجاد شود. هواداران ما را دوست دارند و همین دوست داشتن هواداران به تیم ما کمک خواهد کرد.
همیشه مشکل مالی وجود داشته است. من از تمرین کردن با بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها