امروز در بازار ارز تهران، یک دلار آمریکا با نرخ ۱۳۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به دیروز کاهش قیمت داشت، همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش قیمت مواجه شد و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رفت.
کد خبر: ۱۱۹۴۷۲۰
کاهش قیمت سکه و دلار در بازار

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امروز در بازار سکه طرح جدید در تهران با قیمت ۴ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان عرضه شد در حالی که دیروز ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بود.

امروز همچنین سکه طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان عرضه شد و نیم‌سکه ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، این دو نوع سکه به ترتیب دیروز ۴ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان و ۲ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان قیمت‌گذاری شده بودند.

ربع سکه امروز در بازار پایتخت با قیمت یک‌میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و سکه گرمی با نرخ ۸۵۰ هزار تومان فروخته شد، دیروز این دو نوع سکه به ترتیب یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۸۵۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شدند.

امروز در بازار جهانی اونس طلا با قیمت ۱۳۲۵ دلار و ۴۵ سنت عرضه شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران ۴۲۱ هزار تومان قیمت‌گذاری شد، روز گذشته اونس طلا ۱۳۲۴ دلار و ۳۸ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در ایران ۴۲۸ هزار و ۴۹۰ تومان بود.

امروز در بازار ارز پایتخت یک دلار آمریکا با قیمت ۱۳۲۰۰ تومان، یورو با قیمت ۱۵۳۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۳۵۹۴ تومان و پوند انگلیس با قیمت ۱۷۵۶۷ تومان عرضه شد؛ دیروز دلار ۱۳۲۵۰ تومان، یورو ۱۵۳۵۰ تومان و درهم ۳۶۰۸ تومان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها