سپاهان، فینال اول را از پدیده برد

صدر جدول دست به دست شد

کد خبر: ۱۱۹۴۳۴۹

نه! این بار خبری از «یحیی تایم» نبود تا پدیده بعد از 11 هفته که در لیگ برتر نباخته بود، طعم باخت را بچشد. و چقدر باید بدشانس باشد یک تیم که 11 هفته نبازد، اما بلافاصله پس از پایان این طلسم، صدر جدول را هم از دست بدهد.
بازی سپاهان و پدیده، یکی از آن فینال‌های جذاب لیگ هجدهم بود که با برتری یک بر صفر توفان زرد اصفهان به پایان رسید. همین برد خفیف برای دست به دست شدن صدر جدول لیگ کافی بود. سپاهان یک 3 امتیاز می‌خواست تا به لطف تفاضل گل، بالاتر از پدیده صدرنشین قرار بگیرد. آنها در حضور بیش از 40 هزار تماشاگری که حتی راهروهای ورزشگاه نقش جهان را پر کرده بودند، به آنچه می‌خواستند رسیدند تا هیجان در بالای جدول به اوج خودش برسد. این برد در شرایطی برای سپاهان زردپوش به دست آمد، که روز پنجشنبه، پرسپولیس با گل دقیقه 93 شجاع خلیل‌زاده، یک 3 امتیاز شیرین را در مصاف با ماشین‌سازی در تبریز به دست آورده بود. استقلال هم 3 گل به صنعت نفت آبادان زد تا پس از هفته‌ها دو برد متوالی را در لیگ برتر جشن بگیرد.
دیگر تیم بالای جدولی تراکتورسازی است که امروز و از ساعت 15 در جم، به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود، اما فارغ از نتیجه این دیدار، پدیده، در هفته‌ای نوار شکست ناپذیری‌اش پاره شد که سه مدعی بزرگ، یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشتند.
حالا در حالی که روی کاغذ فقط دو هفته به پایان نیم فصل نخست لیگ برتر در فصل هجدهم باقی مانده، رقابت برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل به نقطه حساسی رسیده است. نیم فصل اول، هنوز دو فینال جذاب دیگر در خود دارد؛ اولی بازی سپاهان و پرسپولیس که طبق برنامه 18 آذر در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود و دومی هم بازی استقلال و پدیده که 22 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
ادامه روزهای تیره پیکان و سایپا
فارغ از هیجان بالای جدول، در هفته چهاردهم شاهد توقف سایپا مقابل تیم قعرنشین استقلال خوزستان و شکست پیکان مقابل نفت مسجد سلیمان بودیم. این پنجمین شکست متوالی پیکان در رقابتهای این فصل بود تا سهم مجید جلالی و تیمش از بعد از هفته هشتم، فقط یک امتیاز باشد.
اوضاع سایپا هم با علی دایی فقط اندکی بهتر از پیکان است. نارنجی پوشان دیروز در ادامه روند نبردن‌های خود، مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد. آنها در 6 بازی آخرشان در لیگ فقط 3 امتیاز کسب کرده‌اند.
هفته چهاردهم یک جدال حساس هم در شمال کشور داشت که با تساوی 2 بر 2 نساجی مازندران و سپیدرود رشت به پایان رسید. شاید یکی از زیباترین بازی‌های هفته، همین دربی شمال بود. دیداری با همان حواشی همیشگی، با یک ضربه پنالتی، 4 گل، یک کارت قرمز و کلی حرف و حدیث
داوری... .
تابلوی نتایج هفته 14
نساجی 2 - سپیدرود 2
گل: محمد مهدی نظری (45) و مهرداد عبدی (78) برای نساجی و محمد غلامی (58) و میلاد شیخ سلیمانی (68) برای سپیدرود
ماشین‌سازی صفر - پرسپولیس 1
گل: شجاع خلیل‌زاده (93)
استقلال 3 - صنعت نفت صفر
گل: فرشید باقری (9)، طارق همام (24) و الهیار صیادمنش (74)
سایپا 1 -استقلال خوزستان 1
گل: مهدی ترابی (19) برای سایپا و مجتبی رمضانی 78 برای استقلال خوزستان
سپاهان 1 - پدیده صفر
گل: مهرداد محمدی (27)
نفت.م سلیمان 1 - پیکان صفر
گل: پیمان میری (6)

رضا پورعالی
ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها