کد خبر: ۱۱۹۴۲۵۰

#گرانی - بازار
رضایی - تهران
با این‌که مسؤولان دائم از ثبات در بازار می‌گویند و این‌که ستاد تنظیم بازار نظارت‌های گسترده‌ای دارد، ولی متاسفانه شاهدیم که اجناس دائما قیمت‌هایی نجومی به خود می‌گیرند و هیچ خبری از نظارت نیست، تازه اجناسی که ریشه دولتی دارند هم افزایش چند برابری دارند.

# تورم - بی‌نهایت
رحمانی - شهریار
با وجود گرانی‌های بی‌سابقه در چند ماه اخیر که معیشت کارگران، کارمندان و بازنشستگان را به‌سختی زیادی انداخته است، ولی مسؤولان به‌گونه‌ای از افزایش حقوق 20درصدی در سال آینده یاد می‌کنند که انگار برای کارگران واقعا کار بزرگی انجام داده‌اند. این 20 درصد در مقابل گرانی‌های اخیر نه‌تنها زیاد نیست، بلکه خیلی هم کم است.

#قیمت - خودرو
رحیمی - اسلامشهر
شرکت‌های خودروساز زمانی که قیمت دلار به 18هزار تومان رسیده بود، قیمت پیشنهادی‌شان برای پراید 31 میلیون تومان بود چه شده است الان که دلار در حدود13هزار تومان است، قیمت‌ 45 میلیونی برای پراید در نظر گرفته شده است.

#چاله ـــ‌ چوله
محمدی از تهران:
آسفالت خیابان خاوران به میدان خراسان بسیار نامناسب و پر از چاله است و نیاز به رسیدگی دارد.

# متر وی جوادیه- خط 3
جعفری - تهران
ایستگاه متروی جوادیه بین خطوط راه‌آهن قرار گرفته و دسترسی به آن خیلی مشکل است، به طوری که اهالی جوادیه ترجیح می‌دهند که به ایستگاه راه‌آهن که دورتر است و دسترسی بهتری دارد، بروند. لطفا در جانمایی ایستگاه‌های مترو دقت بیشتری شود تا ایستگاه‌هایی که با هزینه‌‌های کلان احداث می‌شود، بی‌مسافر نمانند.

#تجمع - موتورها
یک شهروند از تهران:
تقاطع خیابان خیام و فیاض‌بخش به علت وجود خروجی مترو ایستگاه امام خمینی(ره) و همچنین رفت‌وآمد خودروها و موتورسیکلت‌ها درحوالی بازار بسیار شلوغ و پررفت و آمد است.
همین موضوع باعث شده تا در طول هفته همواره شاهد تصادفات فوتــــــــــــــی و جــــرحی در این تقاطع باشیم. این مشکل را بارها با سامانه 137 شهرداری در میان گذاشته‌ایم و خواستار ایمن سازی این تقاطع شده، اما هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها