دوازدهمین نمایشگاه گردشگری، دستاوردهای ریز و درشت بسیاری داشت. یکی از این دستاوردها، انتخاب سفیر گردشگری بود که حکمش به نام مجید مظفری، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان زده شد.
کد خبر: ۱۱۹۳۳۸۸

سنت انتخاب سفیر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از زمان ریاست زهرا احمدی‌پور، مدیر سابق سازمان میراث فرهنگی گذاشته شد. اولین سفیر هم ساره بیات، بازیگر سینما و تلویزیون بود که به عنوان سفیر صنایع‌دستی در سال ۹۶ انتخاب شد. عملکرد منفعلانه بیات اما طی یک سال گذشته دستاویز انتقادهای بسیاری هم به خود این بازیگر و هم معاونت صنایع‌دستی شده است.
اکنون معاونت گردشگری تصمیم گرفته به منظور معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های کشورمان، سفیری برای خود از میان چهره‌های معروف داشته باشد و بر همین اساس مجید مظفری به عنوان بازیگری بی‌حاشیه، از سوی رئیس شرکت مادر تخصصی شرکت توسعه گردشگری و مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی، به عنوان سفیر گردشگری معرفی شده است.
و اما پاسخ این پرسش که مجید مظفری چگونه می‌تواند به گردشگری کشورمان کمک کند، از این قرار است که او انتخاب شده تا در یک مستند سفر حضور داشته باشد و به معرفی ایران بپردازد، به این ترتیب به همراه یکی از جوانان کشور به سفر بروند تا از مناطق گردشگری دیدن کنند و تجربیات خود را در دسترس عموم مردم قرار دهند و به عبارتی مبلغ گردشگری ایران شوند. ظاهرا این گروه کوچک تاکنون از چند شهر گردشگری ایران هم دیدن کرده و سفرهایشان همچنان ادامه دارد.
مجید مظفری در حاشیه نمایشگاه گردشگری دراین خصوص گفت: ایران جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد، اما به آن توجهی می‌شود.
مظفری عقیده دارد هر کشوری را مردم آن کشور آباد می‌کنند، پس ایرانی‌ها باید در زمینه تبلیغ گردشگری ایران و معرفی امنیت آن به مردم کشورهای دیگر بسیار فعالیت و زمینه را برای جذب گردشگران کشورهای خارجی مهیا کنند. به اعتقاد او در این زمینه استفاده از هنرمندان نیز برای تبلیغ گردشگری ایران بسیار مفید خواهد بود، کمااین‌که هنرمندان نیز از این طرح‌ها حمایت خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها