علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با جام‌جم:

مطمئن بودم پیروز می‌شویم

علیرضا منصوریان با ذوب‌آهن دست به کار بزرگی زد. این تیم در نیمه اول با دو گل از حریف خود عقب بود. مهدی طارمی هم گل دوم الغرافه را زد. هرکسی بازی را تماشا می‌کرد پیش بینی می‌کرد شاید ذوب‌آهن حتی گل‌های بیشتری هم بخورد. این تیم تمرکز لازم را به ویژه در شروع مسابقه نداشت و الغرافه خیلی زود قدرتش را دیکته کرد. وقتی دو تیم ایرانی به رختکن رفتند خیلی‌ها تصور می‌کردند سایپا شاید صعود کند ولی ذوب‌آهن قطعا می‌بازد. در پایان مسابقه اما سایپا به الریان باخت و حذف شد و ذوب‌آهن، الغرافه را برد و به مرحله گروهی صعود کرد. منصوریان لبخندی می‌زند و می‌گوید: «همیشه می‌گوییم فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. مدام به بازیکنانم تاکید می‌کنم فوتبال 90 دقیقه است. این یکی از بازی‌هایی بود که در نهایت از آن لذت بردیم چون شاید کمتر کسی فکر نمی‌کرد کامبک کنیم ولی من مطمئن بودم. خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در مرحله گروهی رقابت‌ها نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.»
کد خبر: ۱۱۹۳۱۹۰


منصوریان معتقد است تازه ماموریت سخت ذوب‌آهن از حالا به بعد شروع شده است. او در این باره توضیح می‌دهد: «تازه به مرحله گروهی رسیده ایم. با رقبای سختی بازی خواهیم داشت. الوصل، الزورای عراق و همین‌طور النصر عربستان تیم‌های خوبی هستند. باید از همین حالا برنامه‌ریزی خود را برای آن بازی‌ها شروع کنیم. ماموریت سختی داریم که امیدوارم در آن موفق باشیم. البته بازی به بازی پیش می‌رویم و نمی‌خواهیم بلندپروازی کنیم.»
اما چرا ذوب‌آهن مقابل الغرافه شروع خوبی نداشت؟ منصوریان چنین نظری دارد: «الغرافه چون در زمین خودش بازی می‌کرد نسبت به ما مسلط‌تر بود. خیلی هم تمرکز داشتند. گل اول را هم اتفاقی خوردیم. گل دوم را هم نباید می‌خوردیم. فکر می‌کنم در شروع بازی هم تمرکز لازم را نداشتیم و هم کمی بدشانس بودیم چون هر توپی آوردند وارد دروازه شد.»
منصوریان در رختکن به بازیکنانش چه گفت که در نیمه دوم توانستند به بازی برگردند و در نهایت الغرافه را شکست دهند؟ «علاوه بر آنالیزی که داشتیم از بچه‌ها خواستم روحیه خود را از دست ندهند. گفتم که فوتبال 90 دقیقه است و باید تا لحظه آخر تلاش کنند. چیزی هم برای از دست دادن نداشتیم. من مطمئن بودم به بازی برمی‌گردیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که نشان دادند هر کاری شدنی است. این روحیه‌ای است که دوست دارم همیشه در تیمم باشد. بازیکنان حالا به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند هر کاری را انجام دهند. دو برد در آسیا به دست آورده‌ایم که برایمان بسیار روحیه‌بخش بوده چون در لیگ برتر بردی نداشتیم. مطمئن هستم ذوب‌آهن دوباره اوج می‌گیرد. حالا انگیزه زیادی برای ادامه کار داریم.»
حرف‌های پایانی منصوریان هم این است: «ای کاش سایپا هم صعود می‌کرد. این تیم شایستگی اش را داشت ولی بدشانس بود. امیدواریم که در ادامه از نمایندگان ایران در آسیا حمایت شود چون قرار است از اسم ایران دفاع کنند.»‌

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها