کد خبر: ۱۱۹۰۵۸۶

# سبد _ تبعض
رستمی از تهران:
سبد کالا به بازنشستگان تامین اجتماعــــــــــی و کارمنـــــــــــدان دولـــت تعلق گرفت ولی به بازنشستگان صداوسیما تعلق نگرفته است، چرا؟

# وعده _ ارزان
سهامی‌فرد از یزد:
با وجود وعده‌های مسؤولان درباره مهار گرانفروشی، ولی کماکان شاهد این تخلف از سوی تولیدکنندگان هستیم و نظارتی روی عملکرد این افراد نیست.

# کم _ فروشی
کریملو از کرج:
وقتی شرکت‌های لبنیاتی جریمه می‌شوند این شرکت‌ها برای جبران خسارت اقدام به کم‌فروشی می‌کنند و به نوعی این جرایم را از جیب مردم جبران می‌کنند.

# واردات _ بیکاری
محمودی از تهران:
چرا واردات کالاهایی که تولید مشابه دارند کماکان ادامه دارد؟ با این روند خسارات جبران‌ناپذیری به صنعت و کارگران ایرانی وارد می‌شود.

# حقوق _ همسان
کلهر از ساری:
بازنشستگان از مجلس محترم انتظار حمایــــــــــــت از ایــــــن اقشار و ملزم کردن دولت به اجرای قانون همسان‌سازی حقوق‌ها را دارند.

# کرایه _ اتوبوس
رمضانی از تهران:
بلیت اتوبوس‌های تندروی خط
علم وصنعت به میدان آرژانتین با وجود مسافت نسبتا کوتاه بسیار گران است. چرا؟

# کالا _ کیفیت
پناهی از تهران:
در فروشگاه‌های زنجیره‌ای،دیگر شاهد فروش کالاهای باکیفیت صوتی، تصویری و خانگی نیستیم، بیشتر کالاهای بی‌کیفیت عرضه می‌شود.

# تخلف _ مامور
رستمی از تهران:
خودروی خود را در خیابان اسفندیار در تقاطع نلســـــــــــون مانـــــدلا که محدودیت توقف هم ندارد پارک کردم که با جریمه مامور راهنمایی و رانندگی مواجه شدم، متاسفانه محل تخلف را خیابان ولیعصر- نیایش که پارک ممنوع است، درج کرد.

#توزیع _ گوشت
رضایی از تهران:
با توجه به این‌که ساکنان جنوب شهر معمولا از اقشار کم‌درآمد هستند اما شاهد هستیم که توزیع گوشت با قیمت مصوب در شمال شهر بیشتر است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها