روزهای بد گوچی در آپوئل؛

چشمک رضا به پرسپولیس

باشگاه آپوئل قبرس در فصل نقل‌وانتقالات ماه ژانویه 2019 میلادی (دی) می‌خواهد خطوط میانی و حمله خود را با جذب بازیکنان جدیدی تقویت کند. در این میان رضا قوچان‌نژاد با به ثمر رساندن فقط 2 گل در بازی‌های رسمی تیم آپوئل به هیچ‌وجه انتظارها را مطابق رزومه غنی که داشت برآورده نکرد. در خط حمله آپوئل مورایس با 6 گل و تماری با 5 گل بهترین گلزنان هستند. لوکاس و رضا قوچان‌نژاد نیز با به ثمر رساندن 2 گل در رده‌های بعدی هستند.
کد خبر: ۱۱۹۰۱۱۴


این در حالی است که دو سه روز قبل نیز یک رسانه قبرسی نوشت: «عملکرد رضا قوچان‌نژاد تاکنون فاجعه‌آمیز بوده و از او ثبات ندیده‌ایم. او در ضربه‌های پایانی هم فاجعه است. با توجه به ارزش‌های رضا قوچان‌نژاد، نیمکت‌نشینی شایسته اوست! رضا قوچان‌نژاد در فصل جاری لیگ برتر قبرس فقط یک گل برای تیم آپوئل به ثمر رساند. این مهاجم ایرانی در بازی اخیر آپوئل برابر آپولون پس از هفته‌ها نیمکت‌نشین شد و حتی به عنوان بازیکن ذخیره نیز فرصت بازی پیدا نکرد.»
این اتفاق در حالی افتاده است که خبر رسیده پرسپولیسی‌ها مذاکرات مثبتی با این مهاجم تیم ملی انجام داده‌اند و ظاهرا خود این بازیکن هم ابراز علاقه کرده تا در این تیم بازی کند.
گوچی که سابقه بازی در تیم‌های هیرنوین، چارلتون، استاندارد لیژ، الکویت و ... دارد در قبرس به شدت زیر فشار انتقادات است.البته هنوز رقم توافقی باشگاه پرسپولیس با قوچان نژاد هنوز رسانه‌ای نشده است، اما این بازیکن برای پیوستن به جمع سرخپوشان مشکلی ندارد و توافقات اولیه صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها