کد خبر: ۱۱۸۹۰۱۸

# آموزش - رانندگی
مسلم‌زاده از بابل:
متاسفانه تعلیم نامناسب آموزش رانندگی در آموزشگاه‌ها باعث افزایش تصادفات در بین رانندگانی که بتازگی گواهینامه گرفته‌اند شده است. امیدوارم پلیس راهنمایی و رانندگی قوانین سخت‌تری برای این افراد وضع کند.

# پخش - فوتبال
گوران از قائمشهر:
چرا مسابقه بین تیم‌های فوتبال نساجی و پیکان از هیچ یک از شبکه‌های سیما پخش نشد؟ این تیم‌ها نیز مانند بقیه تیم‌های فوتبال حق دیده شدن
دارند.

# باران - مترو
ملکی از تهران:
با کوچک‌ترین بارش باران، آب از سقف ایستگاه متروی محمدیه واقع در خط یک متروی تهران سرازیر می‌شود، مسؤولان محترم مترو پیگیری کنند.

# گوشت - دولتی
خوشرو از تهران:
عــرضه گـــوشت دولتــی در فروشگاه‌های معتبر بسیار محدود است و مسؤولان فروشگاه‌ها علت را عرضه کم و خرد توسط دولت اعلام می‌کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در 6 آذر 1397 با عنوان «بزرگراه - ترافیک» مدیر‌کل روابط عمومی ناجا با ارسال نمابری اعلام کرد: از جمله علت‌های اصلی سنگینی بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران تا تونل توحید در ساعات پایانی روز، وجود دوربرگردان‌های همسطح جنوب به جنوب و شمال به شمال محدوده خیابان‌های فاطمی و باقرخان انجام عملیات عمرانی پروژه احداث زیرگذر پل کوی نصر (پل گیشا) و پس‌زدگی بار ترافیکی داخل تونل توحید از بزرگراه شهید نواب‌صفوی بوده که ‌باید تکمیل زیرگذر پل گیشا و رهاسازی معبر در محدوده بریانک از سوی شهرداری هرچه سریع‌تر انجام شود تا از حجم بار ترافیکی این مسیر کاسته شود. لازم به ذکر است حذف دوربرگردان‌های همسطح بزرگراه شهید چمران نیز به شهرداری پیشنهاد شده است که باید از آن طریق بررسی و اقدام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها