حق با شماست

کد خبر: ۱۱۸۸۴۳۸

#پل هوایی ـــ نیست
خزایی از تهران:
به علت رفت آمد زیاد عابران در روبه‌روی متروی نیرو هوایی، حرکت خودروها با کندی صورت می‌گیرد و باعث ترافیک می‌شود. چرا مسؤولان شهری اقدامی بابت ساخت پل هوایی یا زیر گذر صورت نمی‌دهند.

# ترافیک ـــ پیروزی
شوقی از تهران:
به‌دلیل ترافیک و کندی تردد خیابان دهم فروردین واقع در پیروزی در صورت امکان این خیابان یکطرفه شود تا دیگر شاهد ترافیک نباشیم.

# عایق ـــ صوتی
قندی از تهران:
از شهرداری محترم برای چندمین بار درخواست نصب عایق صوتی در پل خاقانی واقع در خیابان دماوند را دارم؛ چرا که سروصدای خودروها باعث سلب آسایش شهروندان می‌شود.

# بسته ـــ‌ حمایتی
صباغ از ورامین:
بسته حمایتی دولت فقط به نیمی از کارگران رسید، این در حالی است که دولت به تمام کارمندان و بازنشستگان خود این بسته حمایتی را تحویل داد.

# کارگر ـــ روزمزد
ملکی از سمنان:
کارگران روزمزد و فصلی چرا مشمول بسته حمایتی دولت نیستند. این در حالی است که درآمد مالی ماهانه این افراد بسیار ناچیز است.

# کار ـــ فرهنگی
نوری از کرج:
قسمتی از منزلم را به توزیع کتاب رایگان یا همان (صلواتی) در اختیار دوستداران کتاب قرار داده بودم ولی شهرداری منطقه دو کرج تمامی کتاب‌ها را جمع کرده و مانع این کار فرهنگی بنده است.

# عوارض ــ مالیات
صفری از گرمسار:
بیش از نیمی از مبالغ فیش‌های قبوض انرژی مختص به مالیات، عوارض و ... است که به اجبار مردم باید پرداخت کنند.

# جوی ــ‌ـ حادثه
عاشوری از تهران:
به علت عریض بودن جوی آب در تقاطع خیابان انیسی به خیابان دماوند و نبود روگذر برای عبور عابران تاکنون چند حادثه ناگوار رخ داده است و امیدوارم شهرداری این منطقه اقدامی بابت حل این مشکل کند.

# کمبود ـــ تاکسی
معدن‌نژاد از تهران:
تعداد تاکسی‌های کلاهدوز به افسریه روبه‌روی متروی کلاهدوز بسیار کم است و باید دقایق زیادی را به انتظار این تاکسی‌ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها