گارد راس تیم بسکتبال شیمیدر که در دیدار هفته گذشته تیمش دچار دررفتگی انگشت دست شد، تا دو سه روز دیگر می‌تواند تمریناتش را از سر بگیرد.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۷۵

در جریان دیدار تیم‌های شیمیدر تهران و پتروشیمی بندرامام از هفته پنجم لیگ بسکتبال که پنجشنبه گذشته در شهرک بعثت برگزار شد، مهدی کامرانی، گارد راس تیم شیمیدر دچار مصدومیت شد. آسیب‌دیدگی کامرانی به‌خاطر در رفتگی انگشت دست برای وی ایجاد شد و به‌خاطر آن این بازیکن از اواسط بازی نتوانست هم تیمی‌های خود را همراهی کند.
روز شنبه از انگشت آسیب دیده دست مهدی کامرانی عکسبرداری و اطمینان حاصل شد انگشت وی دچار شکستگی نشده است. البته تاندون دست کامرانی دچار کشیدگی شده و به همین دلیل وی چند روز نمی‌تواند در تمرینات شرکت داشته باشد. به گفته محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر مهدی کامرانی فعلا باید استراحت کند اما طی دو سه روز آینده می‌تواند به تمرینات بازگردد.تیم بسکتبال شیمیدر تهران پنجشنبه آینده در هفته ششم لیگ برتر در تهران به مصاف شهرداری گرگان می‌رود. اسلامی تاکید دارد که برای این بازی و استفاده از مهدی کامرانی در آن، براساس وضعیتی این بازیکن خواهد داشت، تصمیم‌گیری می‌شود.تیم بسکتبال شیمیدر در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها