مهدی طارمی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی جام جم :

غیبت من به چشم نمی آید

مهدی طارمی در بازی ایران و چین هر چند یک گل مسلم را نزد، ولی در عوض یک گل زد و یک گل هم ساخت تا کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته باشد. او در زمین مسابقه خیلی دوید، ولی یک بدشانسی محض هم آورد. داور در یک صحنه سختگیری زیادی به خرج داد و با نشان دادن یک کارت زرد به طارمی باعث شد او بازی با ژاپن را به خاطر محرومیت از دست بدهد. مهدی در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۹۸

مهدی اول از همه فکر می‌کردی با سه گل چین را ببریم؟
راستش چین تیم قدرتمندی است و ما این را می‌دانستیم. دیدید که نزدیک بود در یکی دو صحنه هم گل بزنند، ولی کل تیم بازی خوبی انجام دادند و توانستند راه‌های نفوذ چین را ببندند. ما می‌توانستیم حداقل یکی دو گل دیگر هم به آنها بزنیم و کمی بدشانس بودیم.
روی صحنه‌ای که توپ را زدی و گل نشد همه به قصد گل بلند شدند.
خود من هم فکر کردم توپ گل شد. متاسفانه در حین بازی سرعت زیاد است و گاهی توپ میلی متر از روی زمین بلند شود نمی‌توانی آن‌گونه که باید ضربه بزنی. خودم خیلی دوست داشتم گلش کنم. هیچ فورواردی از گل زدن بدش نمی‌آید، ولی گاهی این اتفاق‌ها در زمین بازی می‌افتد.
روی گل اول سردار انصافا از خودگذشتگی کرد و آن توپ را به تو رساند.
اگر من یا هر کدام از بچه‌ها هم در آن موقعیت بودیم پاس می‌دادیم. ویژگی تیم ما این است که همه به خاطر هم از خودگذشتگی می‌کنیم و برای هم در زمین جان می‌دهیم. هر جا احساس کنیم بازیکن دیگری موقعیت بهتری دارد قطعا به او پاس می‌دهیم. سردار هم انصافا کارش عالی بود و خیلی خوب توانست توپ را بگیرد. بعد از گل هم از او تشکر کردم.
بازی با ژاپن را هم از دست دادی و این اتفاق خوبی نبود.
بله، خود من از این مسأله ناراحت هستم، ولی کاری نمی‌شود کرد. نظر داور این بود که باید به من کارت بدهد در حالی که به نظر خودم به هیچ عنوان مستحق دریافت کارت دوم نبودم. دوست نداشتم بازی با ژاپن را از دست بدهم. یک لحظه هم از کارتی که داور نشانم داد شوکه شدم، اما باید تاکید کنم تیم ملی متکی به یک بازیکن نیست که حالا غیبت من بخواهد به چشم بیاید. این‌قدر بازیکن خوب داریم که گاهی آقای کی‌روش سردرد می‌گیرد چه کسی را بازی دهد. من در بازی با ژاپن روی سکو می‌نشینم و مثل یک هوادار از تیم ملی کشورم حمایت می‌کنم تا ان‌شاءا... برنده شود و به فینال برسیم. می‌خواهیم اینجا طلسم شکنی کنیم و ان‌شاءا... بعد از چهار دهه به قهرمانی برسیم.

مرتضی رضایی

خبرنگار اعزامی به دبی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها