پشت پرده انتشار فیلم ضرب و شتم دختر نوجوان در سیرجان که فضای مجازی را تکان داد

جزئیات جنایت اینستاگرامی

دو پسر جوان که با کشاندن دختر نوجوان به خانه باغی در سیرجان، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و فیلم کتک زدن دختر را در اینستاگرام پخش کرده بودند در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر شدند. متهم اصلی، انتشار فایل صوتی فحاشی دختر نوجوان را انگیزه این اقدام خود اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۹۳

ماجرا از انتشار استوری در اینستاگرام و پخش فیلم در کانال‌های تلگرامی آغاز شد. در این فیلم پسر جوانی از انتقامی می‌گوید که مدت‌ها منتظر فرصتی برای آن بوده است. در ادامه با ورود دختر نوجوان به داخل محوطه‌ای مخروبه، پسر جوان شروع به کتک زدن او می‌کند و از دختر می‌خواهد خود را روی بوته‌های خار که در آنجاست، بیندازد.
متهم با پخش کردن صدای دختر نوجوان که در حال فحاشی است، می‌گوید: این سزای کسی است که به عشق من توهین کند.
پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی مشخص شد، این ماجرا در یکی از محلات سیرجان رخ داده و پرونده در اختیار پلیس فتا و آگاهی این شهر قرار گرفت.

دستگیری متهمان
به گفته فرمانده انتظامی سیرجان، ماموران روز جمعه و پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و رصد شبکه‌های مجازی، متوجه ماجرا شده و در کمتر از سه ساعت هویت عامل انتشار این استوری را شناسایی کرده و او را دستگیر کردند.
سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد در گفت‌وگو با جام‌جم ادامه داد: در جریان تحقیقات از متهم اصلی مشخص شد، او با همدستی یکی از دوستانش دختر نوجوان را به آن منطقه کشانده و دوستش اقدام به فیلمبرداری از صحنه کتک زدن دختر نوجوان کرده است. با شناسایی هویت دومین متهم او نیز دستگیر شد و در تحقیقات به همدستی در این جرم اعتراف کرد.
وی درباره متهم اصلی گفت: پسر جوان که رزمی‌کار است، چندی قبل با ماشین تصادف سختی می‌کند و دچار مشکلات اعصاب و روان است. دختر نوجوان اصلیت سیرجانی دارد و ساکن تهران است که متهم پس از کشاندن او از تهران به سیرجان نقشه‌اش را اجرا و برای انتقام فیلم آن را به صورت استوری در اینستاگرامش منتشر کرد.

دلیل انتقام چه بود؟
متهم اصلی پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: با دختر نوجوان آشنا بودم و پس از مدتی از آشنایی با هم به اختلاف خورده و دعوا کردیم. پس از این درگیری او در اینستاگرام شروع به فحاشی به من و خانواده‌ام کرد. او با تهیه فایل‌های صوتی به من فحاشی کرده و آن را برای دوستان ارسال کرده بود. این کارش باعث شد از او کینه به دل بگیرم و تصمیم به انتقام گرفتم. برای اجرای نقشه‌ام باید او را به سیرجان می‌کشاندم. به همین خاطر از دوستم خواستم به من کمک کند. او با این دختر طرح دوستی ریخت و چند روز قبل متوجه آمدن دختر به سیرجان شدم. از دوستم خواستم با او قرار بگذارد. وقتی به محل قرار آمد، با من رو‌به‌رو شد. با دیدن من شوکه شد و راهی برای فرار نداشت. برای انتقام شروع به کتک زدن او کرده و فیلمش را در اینستاگرام منتشر کردم. هدفم از این کار انتقامگیری به خاطر فحاشی او بود. خیلی وقت بود منتظر آمدن او به سیرجان و اجرای نقشه‌ام بودم.
همدست این متهم هم به ماموران گفت: من برای کمک به دوستم با او همراه شدم.

رسیدگی ویژه به پرونده
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان نیز دیروز گفت: با دستور رئیس‌کل دادگستری استان کرمان پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.
محسن نیکورز افزود: متهم اصلی با قرار قانونی روانه زندان شده و دلایل و ادله جرم نیز کشف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها