نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن نرخ تورم از ابتدای سال 97 باعث شد تا خرید و فروش خودروهای دست دوم سیر صعودی داشته باشد و شرایط بهتری نسبت به بازار خودروهای صفر را تجربه کند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۶
چرا همراه مکانیک بهترین همراه برای خرید، فروش و تعیین قیمت خودروهای دست دوم است؟

با توجه به کاهش قدرت خرید و کم شدن تنوع خودروهای قابل انتخاب با توجه به بودجه خریداران خودرو، بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده و دست دوم هم مجدد رونق گرفت چرا که خریدارانی که ابتدای سال با 60 میلیون تومان یک خودرو صفر را خریداری می کردند اکنون به دنبال خرید مدل های دست دوم همان خودرو هستند.

خرید خودروی دست دوم علی رغم همه مزایایی که از نظر مالی برای خریداران به همراه دارد در صورت نادیده گرفتن برخی از مسائل می تواند به یک معضل تبدیل شود که خریدار را با ضررهای جبران ناپذیری روبرو می کند. شرکت همراه مکانیک به عنوان شرکت خدمات تخصصی خودرو در ایران سعی کرده تا با ارائه خدمات متنوع در طول مسیر خرید و فروش خودرو در کنار شما باشد.

تنها با یک تماس تلفنی متخصص خرید خودرو شوید!
یکی از خدمات محبوب و مفید همراه مکانیک در زمینه خرید و فروش خودرو، ارائه مشاوره تلفنی تخصصی در همین زمینه بوده و کارشناسان این شرکت همواره آماده پاسخگویی به پرسش‌های تخصصی شما در حوزه خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده‌ هستند.

اگر برای انتخاب مناسب‌ترین خودرو دچار سردرگمی شده و به دنبال گزینش اتومبیلی هم‌خوان با کلیه نیازهای خود هستید، یک درخواست مشاوره تلفنی خرید خودرو در سایت همراه مکانیک ثبت کرده و زمان مناسب برقراری تماس را نیز شخصا تعیین کنید؛ سپس منتظر دریافت تماس مشاوران ما در زمان مقرر باشید! کارشناسان همراه مکانیک حتی طی روزهای تعطیل نیز همراه شما بوده و انتخاب مناسب‌ترین خودرو را برایتان ساده خواهد کرد.

با ابزار محاسبه قیمت همراه مکانیک از کلاهبرداری‌ها مصون بمانید!

آیا می‌دانستید که حداقل ۴۰٪ از خودروهای دست دوم دارای رنگ‌خوردگی در بدنه یا سقف هستند؟ آیا تا کنون با این حقیقت که ۴٪ اتومبیل‌های کارکرده دچار نقص ایمنی هستند روبرو شده‌اید؟

اگر پاسخ‌تان منفی است، باید بدانید که این اعداد و ارقام تنها بخش کوچکی از اطلاعات مهم خودروهای کارکرده است و متاسفانه در بسیاری از موارد، چنین مشکلاتی قبل از انجام معامله به خریدار ارائه نمی‌شوند.

این یعنی احتمال کلاهبرداری و سوء استفاده در نحوه قیمت‌گذاری خودروهای دست دوم بسیار بالا است و از آن‌جایی که تشخیص اغلب موارد ذکر شده به تخصص بالایی نیاز دارد، همراه مکانیک ویژگی منحصر به فردی را برای حل این مشکل در نظر گرفته است!

شما پس از ورود به سایت همراه مکانیک، از بخش «قیمت خودرو کارکرده و دست دوم» به ابزاری کاملا منحصر به فرد دسترسی خواهید داشت که با بهره‌گیری از آن قادر به تعیین قیمت دقیق خودروهای دست دوم مد نظرتان خواهید بود. در این بخش شما همچنین می‌توانید تمام اطلاعات موثر بر قیمت یک خودرو کارکرده -از قبیل سال تولید، رنگ‌خوردگی، قطعات تعویض شده و ...- را به سیستم محاسبه‌گر ارائه کرده و در پایان قیمت دقیق خودروی مذکور را در دریافت کنید.
البته همراه مکانیک خریداران دقیق‌تر و علاقه‌مند به جزئیات را نیز فراموش نکرده و در گواهینامه ارزش گذاری خودرو پس از بررسی کامل اطلاعات خودروی مورد نظرتان قیمت، احتمال فروش، میزان توجه بازار و بسیاری از نکات با ارزش دیگر را در قالب گزارشی جامع و کامل به شما ارائه می‌کند. لذا فراموش نکنید که تعیین قیمت دقیق خودروهای کارکرده توسط همراه مکانیک، حتی در وضعیت آشفته بازار فعلی ایران نیز تنها چند کلیک با شما فاصله دارد!

با همراه مکانیک آسان بفروشید

همراه مکانیک علاوه بر سوابق درخشان خود در زمینه کارشناسی خودرو (با کارنامه‌ای شامل بررسی بیش از ۳۰,۰۰۰ خودرو تا به این لحظه)، در حوزه خرید و فروش خودروهای کارکرده و دست دوم نیز فعالیت داشته و رضایت مشتریان خود را از آغاز تا پایان معاملات تحت پوشش خود تضمین می‌کند.
اگر قصد فروش فوری خودرو خود را داشته و به وجه نقد حاصل از فروش آن نیز احتیاج دارید، همراه مکانیک پس از کارشناسی اتومبیل‌تان بهترین قیمت‌گذاری ممکن را انجام داده و خودروی شما را به قیمتی بالاتر از کلیه دلالان -با تضمین پرداخت وجه قرارداد در همان روز معامله- خریدار است!

اما صبر کنید؛ این پایان ماجرا نیست و خدمات همراه مکانیک به همین‌جا خلاصه نمی‌شود؛ زیرا این شرکت به فکر افرادی که وقت کافی جهت رسیدگی به امور فروش خودروشان را ندارند نیز بوده و در اقدامی بی‌سابقه، امکان برون سپاری مراحل فروش خودروهای کارکرده را برای همراهان خود به ارمغان آورده است.

به عبارتی دیگر، اگر زمان کافی برای بررسی تک تک پیشنهادات خریداران مختلف خودروتان را نداشته و تنها به دنبال خریداری واقعی هستید، مشاوران همراه مکانیک کلیه امور فروش خودروتان را (از صفر تا صد) بر عهده گرفته و پس از بررسی و گفت‌وگو با همه متقاضیان، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد.
با همراه مکانیک مطمئن بخرید
از سوی دیگر، اگر در جست‌وجوی خرید بهترین خودروی دست دوم بازار هستید نیز، همراه مکانیک حلال مشکلات‌تان خواهد بود! چرا که این شرکت جهت رفع همین نیاز خریداران، اقدام به تاسیس نمایشگاه خودروهای دست دوم خود کرده و کلیه اتومبیل‌های کارکرده موجود در این نمایشگاه را با ارائه گزارشی دقیق و قیمت‌گذاری منصفانه عرضه می‌کند.

کافی است به صفحه خرید خودرو مطمئن در سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و خودروی مدنظرتان را جستجو کنید. مطمئن باشید چزی که می بینید با چیزی که میخرید تفاوتی ندارد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها