خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، مارس 2019 رخ خواهد داد، اما برای تلویزیون برگزیت زودتر اتفاق می افتد!شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او فیلمی سینمایی درباره برگزیت با بازی بندیکت کامبرباخ ساخته است، اما مردم انگلستان از تولید این فیلم راضی به نظر نمی‌رسند.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۰۲

ظاهرا انگلیسی‌ها بر این باورند که مدیران اچ‌بی‌او دست به اقدامی غیرمسؤولانه زده‌اند. این ناخشنودی همزمان با بحث‌های جدی و تند در پارلمان بریتانیا و داخل حزب محافظه‌کار درباره سرنوشت برگزیت بوده است.
به دنبال پخش تیزر تبلیغاتی این فیلم، اعتراضات به تولید آن آغاز شد. یک نظرخواهی حکایت از آن می‌کند که رسانه‌های گروهی باید اجازه دهند موضوع برگزیت دور از هیاهو و جنجال به یک نتیجه درست برسد. از قرار معلوم، تولید فیلمی در این ارتباط باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود و مردم انگلستان نمی‌خواهند در این شرایط سخت، خود را درگیر یک روان‌پریشی تازه کنند. آنها درخواست کرده‌اند این فیلم پخش عمومی نداشته باشد.
کامبرباخ که با مجموعه تلویزیونی «هلمز» شبکه بی‌بی‌سی تبدیل به چهره‌ای سرشناش شد، این روزها به عنوان ابرقهرمان داستان کمیک استریپی «دکتر استرنج» کمپانی والت دیز‌نی شناخته می‌شود. /گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها