آیا تا به حال به اهمیت کارت ویزیت برای معرفی خودتون، شرکتتون یا برندتون فکر کردید؟ یا این سوال که کارت ویزیت خوب، چه ویژگی هایی میتونه داشته باشه یا جنسش چی باشه؟
کد خبر: ۱۱۷۹۵۱۸
ویژگی های کارت ویزیت خاص

با توجه به تنوع انواع کارت ویزیت، در این مقاله سعی شده به بررسی کارت های PVC و کاربردشون به عنوان کارت ویزیت، کارت شناسایی و ... پرداخته بشه؟ و اینکه برای چاپ کارت ویزیت پی وی سی چه پرینترهایی استفاده میشه؟ و جالبتر بعضی از این پرینترها میتونن روی بعضی از کارتها، حتی هولوگرام چاپ کنند که بیشتر کاربردش در امنیت کارتهای بانکی یا کارتهای شناسایی سازمانها هست.

در بخش اول مقاله به بررسی انواع کارت PVC و کاربردشون میپردازیم:

کارت PVC در انواع گوناگون و برای مصارف مختلفی استفاده میشه، مانند انواع کارت حضور غیاب، کارت بانکی و کارتهای عابر بانک، کارت هوشمند، کارت کودن، PVC Card برای کارت دانشجویی، کارت پرسنلی، کارت پارکینگ، کارت گارانتی، کارت باشگاه مشتریان، و کارت ملی این کارت ها می توانند توسط چاپگر های حرفه ای کارت پی وی سی سفارشی سازی شوند و برای چاپ کارت پرسنلی و شناسایی پی وی سی مورد استفاده قرار گیرند.

به این صورت که روی کارت خام پی وی سی به وسیله پرینترهای کارت پی وی سی ( فارگو ، هایتی ، مجیکارد و…) و توسط تکنولوژی چاپ افست یا چاپ دیجیتال اطلاعات ثابت یا متغیر چاپ میکنند.
اگر از کارتهای خام پی وی سی سفید برای چاپ استفاده کنید ، میتوانید تصاویر ، متن ، بارکد و هولوگرام… را با هر رنگی چاپ نمایید.

همچنین شما میتوانید از کارتهای خام pvc رنگی ( که در رنگهای طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز، در دو نوع ساده و متالیک براق ) ارائه میشوند برای چاپ کارت ویزیت پی وی سی ، کارت تخفیف ، کارت عضویت ، کارت باشگاه مشتریان و چاپ کارت بانکی هدیه و … استفاده کنید.

انواع کارت خام پی وی سی
از انواع کارت pvc خام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
کارت خام pvc ساده سفید
کارت خام pvc رنگی
کارت خام pvc مغناطیسی ( مگنت دار)
کارت خام pvc هوشمند ( چیپ دار)
کارت خام pvc مایفر ( بدون تماس)

ضخامت کارت خام pvc
کارتهای پی وی سی خام در ضخامتهای 300 و 500 و 760 میکرون به فروش میرسد . ضخامت کارت خام پی وی سی 760 میکرون دقیقا برابر با ضخامت کارتهای بانکی است.

برندهای مطرح پرینترهای چاپ کارت

در این بخش از مقاله به معرفی انواع پرینترهای چاپ کارت و برندهای مطرح موجود در شرکت ایده کنترل سُها با برند Cardmeمیپردازیم .

• پرینتر فارگو FARGO
• اوولیس evolis
• زبرا ZEBRA
• اسمارت SMART
• هایتی hiti
• نیسکا nisca
• پرینتر Ciaat
• پرینتر XID
پرینتر HODOO
• پرینتر POINTMAN

در بخش سوم این مقاله ما به بررسی مواد مصرفی این پرینترهای هیجان انگیز چاپ کارت می پردازیم؟و با انواع ریبون ها آشنا می شیم.

انواع ریبونهایی که برای پرینترهای چاپ کارت استفاده میشه عبارتند از:
1- ریبون رنگی 2- ریبون تک رنگ 3- ریبون طلایی 4- ریبون نقره ای 5- ریبون اسکرچ 6- ریبون اسمارت
و برندهای موجود در Cardme برای انواع ریبون چاپ:

ریبون اولیس و ریبون رنگی اولیس، ریبون فارگو و ریبون رنگی فارگو ، ریبون زبرا، ریبون هایتی، ریبون هودو، ریبون نیسکا، ریبون Ciaat و ریبون رنگی سیات ، ریبون XID SC ، ریبون اسمارت و ریبون رنگی اسمارت، ریبون آنی کارت، ریبون بانکی، ریبون های R3011, R2011 ریبون QB10، ریبون نیم پنل، ریبون CIM
در بخش انتهایی هم به معرفی شرکت ایده کنترل سها که با برند کاردمی در بازار شناخته میشه بپردازیم. شرکت ایده کنترل سها با برند Cardmeسابقه چندین ساله در زمینه فروش انواع چاپگر کارت شناسایی – پرینتر کارت PVC – پرینتر PVC – ریبون و لوازم جانبی. را دارا می باشد و با به کار گیری نیروهای متخصص در زمینه تهیه ملزومات دستگاههای پرینتر و چاپ به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت چاپ مطرح میباشد تمام اهتمام این شرکت ارائه محصولات با کیفیت به سازمان ها، افراد حقیقی و حقوقی به همراه پشتیانی میباشد تا مشتریان عزیز با خیالی آسوده از محصولات این شرکت بهره ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها