به دلیل تعطیلی هفته گذشته، اولین بازی این هفته را به برترین بازی‌ای که اواسط هفته گذشته منتشر شد اختصاص می‌دهیم که عنوانی نیست جز Darksiders III. فکر می‌کنم طرفداران این مجموعه بعد از ماجراهایی که سر THQ آمد و چند سالی سرنوشت این مجموعه را در‌هاله‌ای از ابهام قرار داد، حسابی خون دل خورده و برای انتشار سومین نسخه و ماجراهای سومین سوارکار صبر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۴۰

در دو نسخه قبل هدایت «جنگ» و «مرگ» را به دست گرفتیم و حالا قهرمان بازی «خشم» است، قهرمان مونثی که مرموزترین شخصیت از بین چهار سوار را دارد و آمده تا با شکار یک به یک «هفت گناه مرگبار» و از بین بردن آنها، نظم و تعادل زمین را از نیروهایی که به آن یورش آوردهاند بازپس گیرد. مجموعه دارک سایدرز از همان انتشار اولین نسخه بلافاصله به سبب سبک هنری و گیمپلی هک اند سلش اکشن ماجرایی خود و دنیای فانتزیای که برای بازیکن خلق کرده بود، به یکی از محبوبترین بازیهای این سبک تبدیل شد. جالب است بدانید در نسخه سوم بازی که برای رایانههای شخصی و کنسولهای PS4 و Xbox One منتشر شده، پشتیبانی از زبان فارسی نیز در بازی وجود دارد.

چهارمین آشوب ریکو

دومین بازی هفته به یکی از سردمداران سندباکس یعنی Just Cause 4 اختصاص دارد. ریکو رودریگز پرنده، چرنده و خزنده این بار به یک کشور خیالی در آمریکای جنوبی به اسم Solis میرود تا با آشوبها و خرابکاریهایی که انجام میدهد، به مردم آنجا آزادی بخشد! سولیس، کشوری است که درگیری و زدوخورد نسبتا زیادی در آن جریان دارد و شرایط آب و هوایی بسیار متفاوت و بعضا دشواری را نیز تجربه خواهید کرد. برای ورود به این دنیای جدید و شروع موج جدیدی از گند زدنها به آرامش یک کشور، بار دیگر باید لباس خفاشی خود را به تن کرده و در آسمان شیرجه بزنید، قلاب همهکاره و کاملا قابل شخصیسازی ریکو را بردارید و توفانی به پا کنید که فقط خودتان از آن سر در میآورید. دنیای بازی با وسعت 1024 کیلومترمربع بهصورت کاملا آزاد و بدون محدودیت در اختیار شما قرار دارد تا از نوک قلههای پوشیده در برف آن گرفته تا جنگلهای انبوه و کویرهای شنزارش را به اختیار خود در نوردیده و به لطف فیزیک خاص بازی و اکشنکاریهای معروف این مجموعه، هیجانی را تجربه کنید که کمتر بازیای آنقدر راحت در اختیارتان قرار میدهد. این بازی برای رایانههای شخصی و کنسولهای نسل هشتمی منتشر میشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها