سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد

نجات یک کودک پس از سقوط از ارتفاع

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از نجات معجزه آسای کودک ۵ ساله‌ای خبر داد که از ارتفاع ۱۵ متری بین دو جداره دیوار گرفتار شده بود.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۱۶
نجات یک کودک پس از سقوط از ارتفاع

به گزارش جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با میزان اظهارداشت:ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه روز جمعه گزارش سقوط یک کودک از ارتفاعی در تهرانسر بلوار لاله به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی گزارش شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود:با حضور آتش نشانان در محل حادثه که یک مجتمع پذیرایی بود مشاهده کردند پسر بچه ۵ ساله از پشت بام به ساختمان مقابل سقوط کرده وپس از سقوط ارتفاع ۱۵ متری در فضای بین دو ساختمان گرفتار شده است.

ملکی گفت:آتش نشانان بررسی‌ها لازم را انجام دادند و درحالی عملیات نجات را آغاز کردند که مشخص نبود محل دقیق گرفتار شدن کودک کجاست. به همین خاطر بخشی از دیوار را که در مجاورت مجتمع پذیرایی قرارداشت تخریب کردند و در بررسی محل موفق شدند محل دقیق گرفتار شدن کودک در در طبقه همکف را پیدا کنند. به این ترتیب بود که دیوار این قسمت شکافته شد و آتش نشانان پس از دسترسی به کودک، وی را بیرون آوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در عین ناباوری کودک زنده بود، اما دچار مصدومیت کم و زیاد شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد و این عملیات ساعت یک بامداد امروز شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها