کد خبر: ۱۱۷۴۷۳۹

# لبنیات ـــ نیست

سوادکوهی از فیروزکوه:

کارخانههای لبنی تولیدات خود را کاهش داده و همین امر باعث گرانی مواد لبنی شده و نتیجه آن متضرر شدن مصرف کننده است.

# مهاجرت ـــ روستا

پیرمحمدی از تبریز:

در خیلی از روستاهای استان آذربایجان شرقی توان کارآفرینی و دامداری وجود دارد، ولی نبود حمایت دولتی باعث کوچ مردم از روستاها به شهرها شده است.

# جنگل ـــ زغال

آهنگران از نور:

سودجویان برای تهیه زغال، درختان جنگل نور را قطع میکنند که اینکار باعث تخریب جنگل و ضربه به محیطزیست شده است. متاسفانه از سوی مسؤولان اقدامات پیشگیرانه هم صورت نمیگیرد.

# احترام ـــ ارباب رجوع

شهرینژاد از کردکوی:

از ریاست و کارکنان اداره برق شهرستان کردکوی بابت تکریم ارباب رجوع و تلاشهای شبانهروزی برای قطع نشدن برق کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# بسته ـــ حمایت

میرآن از کرج:

از دولت محترم درخواست میشود تا نسبت به مشمولان طرح بسته حمایتی اطلاعرسانی بیشتری داشته باشد.

# کتاب ـــ درسی

صائمی از تهران:

استفاده از کتب درسی که معلمان به دانشآموزان تحمیل میکنند، عادی شده و آموزش و پرورش نیز هیچ موفقیتی در ممانعت از این اقدام نداشته است.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

جوابیه

در پی درج پیامی در 28 مهر 1397 با عنوان «پله برقی ـ مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با عنایت به اینکه مسؤولیت نصب پلههای برقی در ایستگاهها با شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) است، اما شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، موضوع را با این شرکت مطرح نموده و به شکل مستمر در حال پیگیری نصب و راهاندازی پله برقی در ورودی جدید ایستگاه شادمان است. لازم به توضیح است که دو دستگاه پله برقی پاگرد بالایی تهیه شده و نصب آن منوط به تهیه دو دستگاه ورودی از سالن فروش بلیت به تراز منفی یک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها