سرخپوشان برای بازی رفت فینال آماده شدند

پرسپولیس در آسمان ژاپن

هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس ایران ساعت 12 امروز در فرودگاه بین‌المللی ناریتای ژاپن به زمین می‌نشیند. گرچه تعدادی از اعضای باشگاه پرسپولیس و دو نفر از اعضای کادر فنی (مصطفی قنبرپور و کریم باقری) عصر دیروز به کاشیما رفته‌اند؛ اما بازیکنان و بیشتر اعضای کادر فنی ساعت 12 امروز وارد فرودگاه شهر ناریتا در نزدیکی شهر کاشیما در استان ایباراکی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۳

بازیکنان پرسپولیس که دو روز در هتل ایرانیان دبی مستقر شده بودند، ساعت 2 بامداد امروز راهی ژاپن شدند و ساعت 12 امروز وارد شهر کاشیما می‌شوند. شهر ناریتای ژاپن که هواپیمای سرخپوشان در آن به زمین می‌نشیند، در حومه شرقی توکیو در فاصله‌ای اندک تا کاشیما قرار گرفته است. پرسپولیسی‌ها بلافاصله بعد از ورود به ژاپن، در هتل «مای استیز پره میر ناریتا» مستقر می‌شوند. این هتل تا محل برگزاری بازی حساس رفت فینال لیگ قهرمانان 35 کیلومتر فاصله دارد. بازی رفت فینال ساعت 15 روز شنبه هفته آینده (به وقت ایران 9 و 30دقیقه صبح) در ورزشگاه اختصاصی کاشیما آنتلرز برگزار خواهد شد. پرسپولیسی‌ها امروز استراحت می‌کنند و فردا تمرینی جدی را در برنامه دارند. آخرین تمرین پرسپولیس ساعت 10 صبح جمعه به مدت 60 دقیقه در ورزشگاه کاشیما برگزار می‌شود تا بازیکنان با محل برگزاری بازی آشنایی نسبی پیدا کنند.

بازی سخت کاشیما آنتلرز در J-LEAGUE

بر خلاف پرسپولیس که پس‌از بازی با سایپا تا فینال رفت، تقریبا زمان کافی برای استراحت داشت، کاشیما آنتلرز زمانی برای ریکاوری تا بازی رفت فینال ندارد. این تیم امروز در جی‌لیگ (لیگ حرفه‌ای ژاپن) یک دیدار سخت دارد. کاشیما آنتلرز 46 امتیازی در این لیگ 18 تیمی در رده پنجم است و مجبور است از سه امتیاز بازی امروز هم به راحتی بگذرد. آنتلرز در بازی امروز میزبان سرزو اوزاکاست که با یک بازی کمتر دو امتیاز کمتر از میزبانش دارد. اگر آنتلرز رده پنجمی از 3 امتیاز بازی امروز بگذرد، از لیگ این فصل هم باید عبور کند؛ چون فقط چهار هفته تا پایان فصل باقی مانده و بازی امروز یکی از این چهار بازی است. آنتلرز می‌داند که قهرمانی این فصل از آن کاواساکی 60 امتیازی است و همه تیم‌ها باید برای رده دوم به بعد مبارزه کنند؛، اما آنتلرز نمی‌خواهد فصل را در رده‌ای پایین‌تر از پنجمی به پایان برساند.

آن‌طور که برانکو گفت، پرسپولیس در بازی امروز هم با نقشه‌ای شبیه به بازی با السد در قطر مبارزه خواهد کرد. در حالی که در تهران همه بسیج‌ شده‌اند تا میزبانی بازی برگشت فینال، با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود، شاگردان برانکو به دنبال این هستند که امیدها برای بازی برگشت کاملا زنده بماند. آنها می‌دانند که برای رسیدن به چنین هدفی باید جانانه مبارزه کنند تا ده روز دیگر، هواداران با امید بسیار به آزادی بیایند

حسین خلیلی

ورزش

.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها