واکنش خسرو حیدری و اسماعیلی به مصدومیت‌شان

امیدواریم زود برگردیم

استقلال تهران روز جمعه مهمان سایپاست و این بازی برای آبی‌ها اهمیت زیادی دارد. این تیم دو بازی متوالی نفت مسجد سلیمان را شکست داد و حالا برای آن‌که به ثبات برسد نیاز دارد تا سایپا را شکست دهد. پیش از این بازی اما خبر بدی به آبی‌ها رسیده است. فرشید اسماعیلی یکی از بهترین‌های استقلال در دو فصل گذشته به‌خاطر مصدومیت نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. عضله زیر شکم این بازیکن آسیب‌دیده و باید بیرون بماند. البته این بازیکن روز سه‌شنبه با استقلال تمرین کرد ولی ظاهرا مشکلش به حدی است که نمی‌تواند روز جمعه به میدان برود.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۶۸

اسماعیلی در اینباره میگوید: «خیلی دوست داشتم تیم را همراهی کنم ولی متاسفانه مصدومیتم طوری است که نمیتوانم. روز سهشنبه و چهارشنبه دو تست دادم که مشخص کرد باید در این بازی بیرون بمانم. امیدوارم هر چه زودتر بتوانم استقلال را همراهی کنم.»

خسرو حیدری مدافع راست استقلال هم بهخاطر آسیبدیدگی نمیتواند در اینباره و احتمالا بازی هفته آینده استقلال را همراهی کند. او هم در این بازی به جامجم توضیح میدهد: «در ساق پایم مصدومیت دارم و نمیتوانم این هفته هم برای تیم بازی کنم.» او ادامه میدهد: «به کلینیک میروم و فیزیوتراپی میکنم. امیدوارم خیلی زود شرایط بازی را به دست بیاورم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها