کی‌روش نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان از جایگاه هواداران

سردار با گلزنی شروع کرد

تیم ملی ایران روز گذشته در ورزشگاه آزادی تمرین کرد و از آنجا که تمرین به‌طور کامل باز بود، بار دیگر تیم ملی یک بازی درون تیمی داشت که برای خبرنگاران و عکاسان جذاب بود. بعد از گرم کردن، کی‌روش بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد که در تیم سفید بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند، مجید حسینی، میلاد محمدی، روزبه چشمی، صادق محرمی، احمد نورالهی، سعید عزت‌الهی، مهدی ترابی، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون بازی کردند و در تیم آبی رنگ هم امیر عابدزاده، پژمان منتظری، محمد خانزاده، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، امید ابراهیمی، علی جهانبخش، اشکان دژاگه،‌ مهدی طارمی و کریم انصاری‌فر.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۰۳

بازیکنان در طول این مسابقه با هم کل کل داشتند و حتی چند بار برخورد کردند. در یکی از صحنهها حاج صفی برخورد نسبتا شدیدی با احمد نورالهی داشت که این بازیکن برای دقایقی مصدوم شد اما دوباره بلند شد و به کارش ادامه داد. در این بازی درون تیمی سردار آزمون سرحال نشان داد و موفق شد برای تیم سفید دو گل بزند تا دو بر یک برنده باشند. آزمون در هفتههای گذشته هم در لیگ روسیه خیلی سرحال نشان داد و در گلزنی موفق بود. در نیمه دوم این مسابقه هم دو تیم تغییراتی داشتند که از جمله آنها میتواند به حضور شجاعی، قلی زاده و... اشاره کرد.

در زمان فوتبال دستگرمی کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی مثب یک تماشاگر بازی را نگاه کرد. او همراه با آرین قاسمی مترجم خود روی سکو نشست تا بتواند کار شاگردانش را مثل یک آنالیزور از بالا نگاه کند. وقتی هم بازی تمام شد کی روش به سمت شاگرانش رفت و آنها را جمع کرد تا دقایقی برایشان صحبت کند.

عنایتی آمد

رضا عنایتی مهاجم سابق تیم ملی و استقلال هم از جمله تماشاگران تمرین بود. او آمده بود تا به تمرین تیم ملی سر بزند و به نوعی حمایت خود را هم اعلام کند. عنایتی در این باره میگوید: «به هر حال تیم ملی است و ما هم عاشق آن. امیدواریم که در جام ملتها موفق باشد. ما هم آمده بودیم تا فقط کار بچهها را ببینم و بگوییم کنارتان هستیم.» کارلوس کیروش هم با عنایتی برخورد گرمی داشت و او را به شدت تحویل گرفت.

دوری 2ماهه مرتضی

مرتضی پورعلیگنجی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل مصدومیت دو ماه دور از میادین خواهد بود. پورعلیگنجی که در تیم یوپن بلژیک عضویت دارد، هفته گذشته در جریان دیدار تیم خود در لیگ بلژیک دچار مصدومیت شد و به این ترتیب نمیتواند تیم ملی ایران را در دیدار دوستانه مقابل بولیوی که قرار است سهشنبه هفته آینده برگزار شود، همراهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها