دبل استقلال در مسجدسلیمان

تیم فوتبال استقلال 4 روز بعد از برد یک بر صفر نفت مسجد سلیمان در جام حذفی، این تیم را این بار در بازی عقب افتاده هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک شکست داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۲۱

نفت مسجد سلیمان در این بازی هم تیمی قابل احترام بود و استقلال را به زحمت انداخت. وینفرد شفر که بازی اول را برده بود، در این بازی هم برای برد به میدان رفت و در دقایق 2 (ا ...یار صیادمنش) و 29 (مهدی قائدی) به گل رسید و حکیم نصاری با ضربه پنالتی دقیقه 88 یکی از این گلها را پاسخ داد.

در دقیقه 47 این بازی کار برای استقلال از دقیقه 47 گره خورد. زمانی که میلاد زکیپور با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و آبیها را 10نفره کرد؛ اما این وضعیت 25 دقیقه دوام داشت و بعد از اخطار دوم موسی کولیبالی و اخراج او شرایط برای هر دو تیم برابر شد. در دقیقه 87 خطای روزبه چشمی یک پنالتی به نفت مسجد سلیمان داد که این ضربه را حکیم نصاری به گل تبدیل کرد. تلاش 20 بازیکن باقیمانده در زمین تا پایان بازی تغییر در نتیجه ایجاد نکرد و این بازی با نتیجه
2 بر یک به سود مهمان به پایان رسید. به این ترتیب استقلال به لطف این 3 امتیاز خارج از خانه 11امتیازی شد و تا رده هفتم جدول بالا آمد. علیرضا مرزبان و وینفرد شفر، سرمربیان دو تیم در این بازی اخراج شدند.

استقلال با این دو برد در مسجدسلیمان به تهران برگشت و به تعطیلات رفت. از امروز 5 بازیکن این تیم در اردوی تیم امید ایران و 6 بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران حاضر خواهند شد و مشخص نیست تمرینات این تیم در این مدت چگونه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها