جهانبخش درگفت‌و گو با جام‌جم:

همین هفته به تیم‌ملی ملحق می‌شوم

علیرضا جهانبخش با حضور در لیگ برتر انگلیس، فوتبال جزیره را برای ایرانی‌ها جذاب‌تر کرده است. او کم‌کم در ترکیب تیمش جا می‌افتد. شب گذشته برایتون با وستهام بازی داشت. جهانبخش از روزی که به تیم برایتون رفته به وضوح پیشرفت بهتر و بیشتری داشته و نگاه مثبتی به آینده دارد. علیرضا ابتدا درباره حضور در اردوی تیم ملی به جام‌جم می‌گوید: ان‌شاءا... در همین هفته جدید به ایران می‌آیم تا به اردوی تیم ملی ملحق شوم. امیدوارم دو بازی دوستانه خوب داشته باشیم. او ادامه می‌دهد: برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا ما نیاز به برگزاری اردوها و بازی‌های زیادی داریم. ان‌شاءا... که در این اردو غیر از بولیوی یک بازی دیگر کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۸۳۸۲

علیرضا درباره هدفی که در لیگ برتر انگلیس دارد میگوید: بیش از هر چیز دوست دارم دل مردم کشورم را شاد کنم. امیدوارم بتوانم بازیهای خوبی انجام دهم. در انگلیس هم ایرانیهای زیادی حضور دارند. برای آنها هم مهم است تا بتوانم خوب بازی کنم.

او درباره شرایط خودش توضیح میدهد: خدا را شکر تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است. کمکم دارم جا میافتم. وقتی به فوتبال هلند هم رفته بودم، همینطور بود. از لیگ برتر ایران که به آن کشور رفتم، مدتی زمان برد تا بتوانم خودم را با شرایط وفق دهم. آن تجربه در انگلیس هم به من خیلی کمک کرده است. اینجا من را خیلی خوب پذیرفتهاند و چنین مسالهای خیلی کمک کرده است. نگران آینده نیستم چون میخواهم با همه توان کارم را جلو ببرم.

امسال لژیونرهای ایران میتوانند در اروپا بدرخشند؟ علیرضا در این باره جواب میدهد: قطعا میتوانند بدرخشند. حالا بچهها کاملا با تجربه شدهاند. حضور در جام جهانی هم واقعا مهم بود. امیدوارم لژیونرها بهترین باشند. الان شاهد بازیهای خوب اکثر بچهها مثل سامان و سردار و سعید و... هستیم. همه در تیم خوب بهترین کیفیت را داشتهاند. در ترکیه هم بچهها عالی کار کردهاند. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و همه ما بتوانیم هر جا که هستیم، بهترین نماینده برای فوتبال ایران باشیم و پرچم کشورمان را بالا نگه داریم. خدا راشکر در سالهای اخیر پیشرفت بچهها واقعا خوب
بوده است.

علیرضا در پاسخ به این سوال که فکر میکند امسال قهرمانی به کدام تیم در لیگ برتر میرسد، میگوید: تیمهای خیلی قدرتمندی در لیگ برتر هستند. سیتی، لیورپول، چلسی، تاتنهام، آرسنال و... واقعا شرایط خوبی دارند. امسال تیمی مثل واتفورد یا پورتموث هم خیلی خوب شروع کردهاند. واقعا فصل حساس و سختی است. در فوتبال انگلیس همه تیمها پیشرفت کردهاند و حتی قویترین تیمها نمیتوانند از پیش برنده باشند. گاهی تیمهای پایین جدول حتی بهترین تیمها را شکست میدهند. این نشان از کیفیت بالای لیگ برتر دارد. به نظر من امسال جنگ اصلی برای قهرمانی بین سه تیم سیتی، لیورپول و چلسی خواهد بود.

آغاز تمرینات تیم ملی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال، عصر دیروز برگزار شد. این تمرین البته در زمین چمن برگزار نشد چون طبق عادت کارلوس کیروش، بازیکنان تیم ملی اولین تمرین خود را در ساختمان PEC برگزار میکنند تا آمادگی و سلامت آنها زیر نظر دستگاهها و متخصصان کنترل شود. این تمرین از ساعت 17 و 30 دقیقه دیروز آغاز شد.

ساعت دیدار ایران - بولیوی

از سوی فدراسیون فوتبال، ساعت دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال ایران و بولیوی اعلام شد. تیمهای ملی فوتبال ایران و بولیوی سهشنبه 24 مهر، در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است ساعت 19 و 30 دقیقه برگزار شود.

تایید ایران - ترینیداد

اتحادیه فوتبال ترینیداد و توباگو، دیروز با اعلام لیست بازیکنان دنیس لاورنس، سرمربی تیم ملی این کشور برای مصاف 22 مهر مقابل تایلند، از اضافه شدن مصاف دوستانه با تیم ملی ایران به برنامه بازیهای تیم ملی ترینیداد خبر داد. طبق اعلام اتحادیه فوتبال ترینیداد و توباگو، تیم ملی این کشور روز ۲۴ آبان در تهران به مصاف شاگردان کارلوس کیروش خواهد رفت.

سعید اکبری

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها