دیدار رهبر انقلاب با مجریان تلویزیون

دیدار روی ماه

یکشنبه هشتم مهر و در جریان هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع بررسی نقش بانوان در دوران دفاع مقدس ، تقریظ حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای بر کتاب «فرنگیس» تقدیم راوی این کتاب ارزشمند شد. این مراسم مهمانان دیگری هم داشت که تا آن لحظه باورشان نمی‌شد که برای نخستین بار با رهبر معظم انقلاب اسلامی به صورت خصوصی دیدار خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۰۵

به گزارش جامجم ، ندا ملکی، راحله امینیان، فضهسادات حسینی، مژده لواسانی و زهرا چخماقی مجریان و گزارشگران تلویزیون که هنوز باورشان نمیشود که به دیدار خصوصی با رهبر انقلاب نایل شده و مورد تشویق و تفقد ایشان قرار گرفتند، این دیدار کوتاه و صمیمی را چنین روایت میکنند:

حضرت آقا فرمودند هر وقت شماها را میبینم تحسینتان میکنم

راحله امینیان، مجری «به خانه برمیگردیم»:
آن روز، اتفاقی خاص و استثنایی برای ما افتاد که هنوز هم باور و تصورش برایمان سخت است. من حضرت آقا را یکی دو بار در مراسمهای عمومی که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شده بود از دور دیده بودم و یکی از آرزوهای قلبیام این بود که ایشان را از نزدیک ببینم. شب قبل از دیدار خصوصی ما با رهبر معظم انقلاب، فیلمی از دیدار ورزشکاران با حضرت آقا از شبکه سه پخش میشد، با خودم گفتم که آیا روزی میرسد که ایشان را از نزدیک زیارت کنم. فردای آن روز ما به مراسم رونمایی از تقریظ رفتیم و آنجا گفتند که با حضرت آقا دیدار خواهیم داشت.

حضرت آقا به ما چند مجری که حضور داشتیم، گفتند که «من هر وقت شماها را میبینم، تحسینتان میکنم.» بیانات حضرت آقا بسیار امیدبخش و دلگرم کننده بود و بدون تعارف و تملق، این جملات رهبری مایه افتخار ماست. ایشان مهر تاییدی بر عملکرد ما زدند و از آقا خواستیم در این شرایط که نسبت به گذشته سختتر شده است برای ما دعا کنند. ایشان فرمودند «پایداری و ایستادگی کنید همانطور که 40 سال نظام جمهوری اسلامی در اثر همین پایداری و استقامت به اینجا رسیده است.»

در نهایت از ایشان خواستیم که برای عاقبتبهخیری ما دعا کنند که فرمودند «همواره و همیشه جمیع مردم را از دعای خیر فراموش نمیکنند.»

همچنین حضرت آقا لطف کردند و به همه دوستان، انگشتری هدیه دادند و آن را جایی گذاشتهام که هر روز صبح، اولین نگاهم به این انگشتری بیفتد و آن عهد و پیمانی که در محضر آقا بستم، برایم یادآوری شود. امیدوارم به فضل الهی و دعای خیر رهبر معظم انقلاب، خدا هم به ما نظری کند.

وظیفهمان سنگینتر شد

زهرا چخماقی، خبرنگار خبرگزاری صداوسیما: این دیدار یک اتفاق بینظیر و فراموش نشدنی بود که خیلی غیرمنتظره رخ داد. من برای پوشش خبری رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «فرنگیس» به بیت رهبری رفته بودم. کارم تمام شد و زمانی که میخواستم راهی سازمان بشوم، گفتند که شما بمانید. بعد متوجه شدیم که شرایطی فراهم شده است تا ما بتوانیم خیلی کوتاه حضرت آقا را از نزدیک ببینیم و ناباورانه با ایشان مواجه شدیم. حال و هوای عجیب و غریب و هیجان توأم با آرامش بر این دیدار حاکم بود.

حضرت آقا ما را شناختند و گفتند که «من همیشه شما را که با حجاب در تلویزیون میبینم خوشحال میشوم. همین پوشش را حفظ کنید که بسیار مهم است.»

در آن لحظهای که این جملات را میفرمودند، حس کردم که مسؤولیت و کوله بارم سنگینتر و وظیفهام مهمتر شده است و دیگر فقط نمیتوانم به خودم فکر کنم.

ایشان گفتند «استقامت مهم است و همین استقامت ارزشمند است. ایستادگی کنید و همانطور که ما استقامت میکنیم شما هم استقامت کنید. این چادر و حجاب و حضور شما با این پوشش در رسانه، هم الگو و هم خیلی مهم و ارزشمند است. آن را حفظ کنید.» طبیعتا برای ما این توصیهها بسیار ارزشمند بود و همه ما همانجا عهد کردیم که بهتر و بیشتر از قبل چه در زندگیمان و چه در رسانهای که داریم کار میکنیم بر حفظ حجاب و استقامت در این مسیر توجه کنیم.

این دیدار آرزوی همه ما بود

فضهسادات حسینی، مجری اخبار : من بارها در دیدارهای عمومی حضرت آقا شرکت کرده بودم ولی دیدار خصوصی و چهره به چهره، همیشه برایم آرزو بود. این دیدار اگر چه خیلی کوتاه بود ولی سرانجام محقق شد.

ما در ابتدا از ایشان خواستیم برایمان دعا کنند چرا که حضور مستحکم در این عرصه، واقعا بسیار سخت است و حضرت آقا آنقدر محکم، پدرانه و دلسوزانه به ما گفتند دعایتان میکنم که به ما دلگرمی داد و قوت قلب بزرگی برایمان بود. مطمئنم با دعای خیر ایشان آینده خیلی بهتری در کار ما رقم خواهد خورد و انشاءا... در وجود ما اثرگذار باشد و بتوانیم برای کشور و جامعهمان کار کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

همیشه حجاب توأم با کارتان را تحسین میکنم

مژده لواسانی، مجری تلویزیون: تا به حال از نزدیک رهبر معظم انقلاب را ندیده بودم و به نظرم این دیدار خصوصی خیلی اتفاق زیبا و فرخندهای بود. در این دیدار رهبر انقلاب ما پنج مجری خانمی را که حضور داشتیم موردلطف قرار دادند و به ما پنج نفر فرمودند «من همیشه حجاب توأم با کار شما را تحسین میکنم.» ایشان همچنین فرمودند که «ما ایستادگی میکنیم و شما هم ایستادگی کنید.» در پایان این دیدار، انگشتری متبرک رهبر معظم انقلاب را هم به ما هدیه دادند. این موضوع نشان میدهد ایشان نگاه ویژهای به مسائل و دغدغه زنان دارند. این که حضرت آقا بهرغم مشغلههای کاری، برنامههای ما را میبینند و ما را به اسم میشناسند برای ما بسیار دلگرم کننده بود و تاکید ویژه ایشان بر مقوله حفظ حجاب و ایستادگی در این راه، قطعاً مسؤولیتی فراتر به عهده ما قرار میدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها