فدراسیون فوتبال در آستانه دیدار کی‌روش با کلمبیایی‌ها

با کی‌روش بستیم و تمام

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در لندن به سر می‌برد. او به این شهر رفته تا در مراسم بهترین‌های جهان حاضر شود. او هم مثل مربیان ملی دنیا، در این مراسم رای داده و به زودی اعلام خواهد شد بازیکن مورد انتخابش چه کسی بوده است. البته مربیان باشگاهی در این زمینه رای دادند و در نهایت او با جمع‌بندی، رای نهایی را برای انتخاب بهترین مربی و بازیکن جهان داد. منابع خبری می‌گویند ظاهرا انتخاب آنها مودریچ نبوده است! کی‌روش پنجشنبه گذشته تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد و سپس روز گذشته وارد لندن شد تا در مراسم بهترین‌ها شرکت کند. در این مراسم خیلی از چهره‌های سرشناس دنیا حضور دارند.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۵۱

روز گذشته روزنامه آس اعلام کرد کیروش در این مراسم حتی با کلمبیاییها برای نشستن روی نیمکت این تیم دیدار و مذاکره خواهد داشت. آس در این باره نوشت: «یکی از مدیران فدراسیون فوتبال کلمبیا با جزئیات کامل عملکرد کیروش را زیر نظر داشته و این ماموریت را دارد که بعد از جام جهانی 2018 با کیروش مذاکره کند. بر همین اساس از فدراسیون فوتبال کلمبیا خبر میرسد که سران این فدراسیون نشستی را فردا در لندن با کیروش داشته باشند. قرار است فردا مراسم بهترینهای فیفا در شهر در لندن برگزار شود.» در این مطلب همچنان آمده بود: «کیروش در جام جهانی با تیم ملی ایران در مرحله گروهی حذف شد اما عملکرد خوبی با تیم ملی این کشور داشت. با وجود همه این مباحث به نظر میرسد فدراسیون کلمبیا در ماه اکتبر در دیدارهایی با آمریکا و کاستاریکا خواهد داشت همچنان از آرتورو ریس استفاده خواهد کرد.»

بلافاصله بعد از انتشار این خبر، فدراسیون فوتبال اعلام کرد توافقات با کارلوس کیروش صورت گرفته و این مربی در جام ملتها روی نیمکت ایران مینشیند. مهدی تاج در این باره اعلام کرد: «قرارداد آقای کیروش تا پایان جام ملتها تمدید شده است و بعد از آن هم مذاکراتمان را ادامه خواهیم داد.»

بعد از بازگشت کیروش به اروپا خبر داده بودیم توافقات صورت گرفته و همکاری ادامه پیدا خواهد کرد. کیروش علاقهمند است تا پایان جام جهانی قطر سرمربی ایران باشد و حسن نیت خود را بارها نشان داده است. او با وجود داشتن پیشنهادهای مختلف از کشورهای دیگر، تصمیم گرفت تا وفاداری خود را به ایران نشان دهد. به نظر میرسد با توجه به مشکلاتی که فدراسیون دارد، احتمالا بعد از جام ملتها این همکاری به پایان میرسد مگر اینکه ایران بتواند به فینال رقابتها صعود کند که در آن صورت افکار عمومی اجازه نخواهد داد کارلوس از تیم ملی جدا شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها