کالبدشکافی علت مرگ مجید غلام‌نژاد را مشخص کرد

گرفتار گرداب

گزارش پزشک قانونی درباره علت مرگ مجید غلام‌نژاد مدافع سابق استقلال و تیم ملی، پایانی بر شایعاتی بود که درباره مرگ او مطرح شده بود. مرگ او درروزهای اخیر سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی بود و دلایل مختلفی درباره علت مرگ او مطرح می شد. ابتدا اعلام شد او ایست قلبی کرده است. سپس اعلام شد شیرجه زده و جمجمه‌اش آسیب دیده و در آب غرق شده است. مورد بعدی غرق شدن او هنگام شنا بوده است. حالا مشخص شده داستان چیز دیگری بوده و بازیکن سابق تیم ملی اسیر گرداب شده و از دنیا رفته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۹۰

شروع ماجرا

به گزارش جامجم، روز جمعه مجید غلامنژاد همراه همسر و فرزندش و با چند خانواده دیگر، برای تفریح به منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس می روند. بعد از دقایقی که این خانوادهها در کنار رودخانه اطراق کرده بودند، قصد عبور از رودخانه و رفتن به آنسوی آب را داشتند.

غلامنژاد که شناگر ماهری بود به زعم خودش قسمت کمعمق رودخانه را پیدا میکند و قصد عبور از آن قسمت را داشته تا شرایط را برای عبور خانوادهها مهیا کند که زیر پای او خالی می شود و جریان آب مجید غلامنژاد را به سمت قسمت عمیق میبرد. مرحوم غلامنژاد قبل از آن که بتواند واکنشی نشان دهد در قسمت عمیقتر رودخانه در گرداب ایجاد شده گرفتار شده و در حالی که فریاد می زد زیر آب رفت و این آخرین باری بود که او زنده دیده شد. همه این اتفاقات پیش روی همسر، فرزند و سایر همراهان آنها اتفاق افتاد.

در حالی که همسر مرحوم غلامنژاد غش کرده بود تلاش همراهان برای یافتن او در آب رودخانه ثمر نداشت و به ناچار موضوع را به نیروهای امدادی اطلاع دادند. به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، حادثه ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.

بعد از این ماجرا، ساعت 11 آتشنشانی در جریان قرار میگیرد و چهار غواص راهی محل حادثه شده و پس از 25دقیقه جستوجو، پیکر مجید غلامنژاد را پیدا می کنند.

مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس درباره این حادثه می گوید: شب قبل از حادثه با مرحوم غلامنژاد تماس تلفنی داشتم و قرار بود عصر جمعه در اردوی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس حاضر شود و باعث افزایش روحیه بازیکنان پیش از دیدار با پاس همدان باشد. ظهر جمعه همسر وی با من تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد. خودم پیگیر ماجرا بودم و وی را مشاهده کردم. ورمی در بدنش نبود و طبق تعریف نزدیکانش در آب غرق شده و طبق گفته عوامل پزشکی حاضر در صحنه احتمال سکته بیشتر است زیرا صورت و بدنش سالم بود و با لباس ورزشی بوده است.

نتیجه کالبد شکافی

پیکر بازیکن سابق استقلال بعد از بیرون کشیدن از آب، با دستور بازپرس جنایی بندرعباس به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از کالبدشکافی مشخص شد غلامنژاد ابتدا بر اثر غرق شدن دچار خفگی شده و پس از آن نیز سرش به سنگهای رودخانه برخورد کرده که این برخوردها عامل مرگ نبوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها